کد خبر ۶۷۷۸۰ ۳۲۸ بازدید انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۹

23 پروژه عمرانی همزمان با دهه فجر در قم به بهره‌برداری می‌رسد‌

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم با تأکید بر برنامه‌ریزی‌های استان برای افتتاح چندین طرح و پروژه استانی در دهه فجر گفت: در دهه فجر 23 پروژه عمرانی در استان قم افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

- اخبار استانها -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، محسن بهشتی ظهر امروز در جلسه ستاد سیاست‌گذاری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در سالن جلسات برگزار شد، اظهار داشت: نوسانات نرخ افتتاح و بهره‌برداری پروژه‌های نیمه‌تمام را با مشکل روبه‌رو کرده است.

وی با اشاره به حجم قابل‌توجه پروژه‌های نیمه‌تمام موجود در استان قم افزود: دستگاه‌های استان باید سعی کنند طرح‌های نیمه‌تمام با پیشرفت فیزیکی بالا را در صورت تأمین اعتبارات و منابع موردنیاز در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی افتتاح کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم با تأکید بر برنامه‌ریزی‌های استان برای افتتاح چندین طرح و پروژه استانی در دهه فجر گفت: در دهه فجر 23 پروژه عمرانی در استان قم افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

بهشتی خاطرنشان کرد: در دهه فجر امسال در سطح کشور هزار و 308 پروژه بااعتباری بالغ‌بر 107 هزار میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد، نوسان نرخ ارز و مشکلات اقتصادی اخیر مهم‌ترین عامل در تأخیر راه‌اندازی از طرح‌های نیمه‌تمام است.

وی گفت: همچنین قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا نیز افتتاح و بهره‌برداری از 40 پروژه مهم راهبردی را در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در دستور کار قرار داده است.

بیمارستان 220 تختخوابی امیرالمؤمنین(ع) قم همزمان با دهه فجر افتتاح می‌شودکرمان| بیمارستان 32 تختخوابی شهرستان نرماشیر امسال افتتاح می‌شوداصفهان| مترو بهارستان تا پایان دولت دوازدهم افتتاح می‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم نیز تأکید کرد: جشن‌های سالگرد انقلاب اسلامی از روز 9 دی‌ماه تا 19 بهمن‌ماه در استان قم دنبال می‌شود، در این مدت 320 برنامه با محوریت و مشارکت‌های مردمی انجام می‌گیرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباس اسکندری ادامه داد: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی یکی از مهم‌ترین موضوعات 320 برنامه در نظر گرفته‌شده است، ویژه‌برنامه تبیین و بیان 40 توطئه دشمن، 40 پیروزی بزرگ ملت ایران و بیان 40 جنایت مهم رژیم سابق ازجمله برنامه‌های در نظر گرفته‌شده است.

 وی ابراز کرد: دشمنان بابیان دستاوردهای رژیم پهلوی و موفقیت‌های آن درصدد تطهیر چهره حکومت پهلوی هستند، برای 40 شبکه مردمی برنامه‌هایی برای تولید محتوای انقلابی در نظر گرفته‌شده است.