کد خبر ۶۹۰۱۵ ۱۸۰ بازدید انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۳

کاشان|توطئه دشمنان در سال‌های پس از انقلاب اسلامی با وحدت ملت خنثی شده است

امام جمعه کاشان گفت : درسایه وحدت مردم ایران برای دفاع از کشور تمام توطئه های دشمنان خنثی شده است.

- اخبار استانها -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از کاشان ، آیت الله عبدالنبی نمازی  امروز در خطبه های های نماز جمعه در مصلی بقیه الله الاعظم (عج) کاشان با بیان اینکه  در سایه وحدت  مردم ایران برای دفاع از کشور  تمام توطئه های دشمنان خنثی شده است افزود: مقاومت و ایستادگی تنها راه غلبه بر توطئه آمریکا و دشمنان اسلام است.

امام جمعه کاشان با اشاره به اینکه  زورگویان جهانی با یک قدرت  پر تلاش و با انگیزه جمهوری اسلامی روبه‌رو هستند اظهار داشت: این قدرت  چهل سالگی انقلاب اسلامی روز به روز قوی تر شده و شکاف ها و اختلافات میان دولتمردان غرب را  عمیق تر کرده است.

لرستان| آمریکا در طول 40 سال انقلاب اسلامی جنایات زیادی انجام داده استامام‌جمعه زاهدان: چهل سالگی انقلاب خاری در چشم دشمنان خواهد شدامام جمعه موقت بیرجند: دشمن تلاش دارد با ایجاد یاس مردم را از انقلاب نا امید کندنمازی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در  دیدارمردم قم با ایشان گفت:  مقام معظم رهبری در این دیدار طی سخنانی  مهمترین وظیفه دولت مردان را رسیدگی به معیشت مردم به‌ویژه  قشرهای مختلف دانستند و فرمودند ملت و مسئولان  با هوشیاری  تحریمهای آمریکا  را به شکست تبدیل کردند.

 نماینده ولی فقیه در کاشان گفت :آمریکا با اشتباه محاسباتی درمواجهه با انقلاب اسلامی اقدام به کارشکنی، خیانت وحمایت از لیبرال های داخلی، تهاجم فرهنگی و تحریم ها قصد براندازی داشت اما در همه این زمینه ها شکست خورد.

 وی افزود:روز نوزدهم دی ماه ، یادآور حماسه آفرینی طلاب حوزه علمیه قم با همراهی اقشار مختلف مردم این شهر قم است که در مقابل تاریکی و خفقان ناشی از استبداد و ظلم ایستادگی و روزنه امید و روشنایی را در دل مردم سراسر کشور روشن کردند.

امام جمعه کاشان  در رابطه با فرا رسیدن سالروز  ولادت با سعادت حضرت زینب(س) وتبریک روز پرستار گفت: این بانوی بزرگ اسوه صبر و مقاومت است وباید با الگوگیری از ایشان خدمت صادقانه انجام داد.

 وی گفت: زینب کبری(س) ، نماد علم، استقامت، بصیرت ، صبر و نماد ارزش های والای انسانی است و اگر می خواهید عاشورا را بشناسید، حضرت زینب کبری را بشناسید و نسبت به مقام با عظمت وی آشنایی پیدا کنید.