کد خبر ۶۹۰۳۶ ۱۲۶۳ بازدیدنویسنده : انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۱۷
حواشی جشن تامین اجتماعی استان قم؛

موزیک لس‌آنجلسی و رقص در حضور آقای مدیرکل!

در مراسمی که از سوی تامین اجتماعی استان در بیمارستان امام رضا(ع) با حضور مدیرکل، مدیر درمان و عضو هیئت امنای اداره کل تامین اجتماعی استان قم برگزار شد، یک گروه به پخش موسیقی لس‌آنجلسی و رقص در حضور میهمانان و مسئولان تامین اجتماعی پرداخت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)؛ مراسم جشن میلاد حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار که از سوی اداره کل تامین اجتماعی استان قم برگزار شد، با حواشی نامناسبی همراه بود.

به گزارش خبرنگار خبرقم، این مراسم که از سوی اداره کل تامین اجتماعی استان در سالن همایش های بیمارستان امام رضا(ع) با حضور مدیرکل، مدیر درمان و عضو هیئت امنای اداره کل تامین اجتماعی استان قم برگزار شد.

اما در این مراسم که به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) برگزار گردید، یک گروه به پخش موسیقی لس‌آنجلسی و رقص در حضور میهمانان و مسئولان تامین اجتماعی پرداخت.

با این حال این اقدام با اعتراض مسئولان سازمان تامین اجتماعی مواجه نشد، بلکه ببه نظر می‌رسد که تشویق و همراهی آنان را نیز به دنبال داشته است!

 



برگزاری جشن و شادی در ادارات و دستگاه‌های دولتی در ایام میلاد اهل بیت(س) اقدامی شایسته است که اضافه شدن برخی برنامه‌های بی ربط به شادی اهل بیت(س)، نه تنها در شأن بزرگداشت اهل بیت نیست، بلکه موجبات وهن نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز می‌باشد.

تصاویر و ویدیوی رقص و پخش موزیک لس‌آنجلسی در حضور مدیرکل تامین اجتماعی استان قم در سالن همایش های بیمارستان امام رضا(ع) در اختیار پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) می‌باشد.