کد خبر ۶۹۹۶۴ ۱۹۰ بازدید انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۵۸
کارشناس هواشناسی استان قم عنوان کرد؛

اوج بارندگی طی۳ روز آینده در قم

اسماعیلی از بارانی بودن هوای این استان طی سه روز آینده خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،سعید اسماعیلی کارشناس هواشناسی استان قم گفت: امروز هوای قم نیمه ابری تا ابری، در برخی ساعات همراه با بارش باران و در ارتفاعات بارش برف، گاهی وزش باد است.

وی ادامه داد: سرعت وزش باد امروز بین ۲۰ تا ۳۵ کیلومتر بر ساعت با جهت غربی، حداقل دمای هوا پنج درجه و حداکثر دمای هوا ۱۵ درجه است.

وی افزود: سرعت وزش باد در روز دوشنبه بین ۳۰ تا ۴۵ کیلومتر بر ساعت با جهت غربی و حداقل دمای هوا پنج درجه و حداکثر دمای هوا نیز ۱۳ درجه پیش بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی استان قم بیان کرد: هوای قم در روز دوشنبه نیمه ابری تا ابری، در برخی ساعات همراه با بارش باران و در ارتفاعات بارش برف و در اواخر وقت وزش باد خواهد بود.

کارشناس هواشناسی استان قم گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته بیشترین دمای هوا ۱۳ درجه در کوه سفید و کمترین دمای هوا سه درجه در دستجرد بوده است.

وی میزان بارش باران در شهر قم را یک و سه دهم میلی متر عنوان کرد و افزود: بیشترین بارش باران روز گذشته در کهک با سه و ۲ دهم میلی متر ثبت شده است.

اسماعیلی تصریح کرد: هوای این استان در روز سه‌شنبه ابری، در برخی ساعات همراه با بارش باران، در ارتفاعات بارش برف، به تدریج کاهش ابر و وزش باد نسبتا شدید خواهد بود.

وی عنوان کرد: سرعت وزش باد سه‌شنبه بین ۳۵ تا ۵۰ کیلومتر بر ساعت با جهت غربی و حداقل دمای هوا سه درجه و حداکثر دمای هوا نیز ۱۳ درجه پیش بینی می‌شود.