کد خبر ۶۹۹۸۶ ۱۵۵ بازدید انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۴۷
با حضور مربی صرب دروازه‌بانان تیم ملی رخ داد/

آغاز دوره مربیگری پیشرفته دروازه‌بانی هندبال در قم

دوره مربیگری پیشرفته دروازه بانی هندبال با حضور با حضور مربی صرب دروازه‌بانان تیم ملی گشایش یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، برای نخستین بار دوره بین‌المللی آموزش دروازه‌بانی هندبال در بخش پیشرفته ویژه مربیان هندبال کشور به میزبانی قم آغاز شد.

در این دوره آموزشی که در سالن معلم قم برگزار می‌شود میلووان ارسگ مربی دروازه‌بانان تیم‌های ملی هندبال از صربستان، تمرینات روز دروازه‌بانان هندبال را برای مربیان تدریس می‌کند.

در مراسم افتتاحیه این دوره آموزشی که شب گذشته در سالن معلم آموزش و پرورش استان قم به انجام رسید مجتبی رمضان‌بیگی مدیر تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان قم در سخنانی بر ارتقای سطح علمی مربیان ورزشی تاکید کرد و خطاب به میلووان ارسگ و حاضران در این دوره آموزشی خیر مقدم گفت.

سیدعلیرضا طباطبایی رئیس هیئت هندبال استان قم نیز ضمن خوش‌آمدگویی، برگزاری این دوره آموزشی در استان قم را بی‌نظیر دانست و حضور میلووان ارسگ به عنوان یک مدرس بین‌المللی در قم را فرصت بسیار خوبی برای رشد دانش مربیگری مربیان جوان ارزیابی کرد.

حمیدرضا نریمان رئیس گروه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان قم و تنی چند از مسئولان ورزشی و آموزشی استان قم در افتتاحیه این دوره آموزشی حضور یافتند.

در این دوره مربیگری مربیان هندبال استان قم و سایر استان‌ها در بخش مردان و زنان زیر نظر میلووان ارسگ مربی صربستانی تیم‌های ملی به مدت 3 روز آموزش می‌بینند.

زهرا احمدی‌نیا سرمربی تیم هندبال هدف پویان جوان قم، مهدی میرزاحسینی مدیرعامل  و حامد اسماعیلی مدیر ارتباطات باشگاه هدف پویان، الناز قاسمی، فاطمه خلیلی بهفر، مرضیه افشاری و نوریه عباسی اعضای تیم ملی هندبال بانوان، رضا سفیدگر کاپیتان  تیم هندبال صبای قم با سابقه چند دوره حضور در لیگ برتر، مهران بیدخام، سید رضا حسینی و تنی دیگر از اهالی هندبال قم در این دوره حاضر هستند.