کد خبر ۶۹۹۹۸ ۱۱۴ بازدید انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۳
استاندار قم:

مردم با حضور خودشان پاسخ روشنی به دشمنان نظام دادند

استاندار قم ضمن قدردانی از حضور مردم قم در راهپیمایی 22 بهمن تاکید کرد: مردم با حضور خودشان پاسخ روشنی به دشمنان نظام دادند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهرام سرمست در حاشیه راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در گفتگو با خبرنگار  قم فردا،با بیان این که امسال 22 بهمن واقعا مثال زدنی و تماشایی است، اظهار داشت: بنده هم به نوبه خودم این روز را به همه ملت ایران تبریک عرض می نمایم.


وی ادامه داد: مردم ایران اسلامی با آزادی و حضور باشکوه خودشان حماسه ای دیگر آفریدند و در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب نشان دادند که پای نظام و آرمان های انقلاب ایستاده اند.


سرمست تاکید کرد: امروز این مراسم باشکوه تر از همه سال های گذشته در چهلمین سالگرد انقلاب برگزار شد که خود پیام های بسیاری برای معاندان و دشمنان نظام دارد.


وی افزود: به نوبه ای خودم از همه مردم فهیم و انقلابی قم تشکر و قدردانی می کنم که با حضور خودشان پاسخ روشنی به دشمنان نظام دادند.


استاندار قم تصریح کرد: مسئولان نظام هم در کنار مردم هستند و این راهپیمایی نشان داد که فاصله ای بین مردم و مسئولان وجود ندارد به طوری که همه در کنار هم برای سربلندی و پیشرفت نظام تلاش می کنند.