کد خبر ۶۹۹۹۹ ۱۱۹ بازدید انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۳
شهروندان قمی:

پشتیبان ولایت و نظام هستیم/تا نابودی استکبار در راهپیمایی شرکت می کنیم

بعد از گذشت چهل سال از پیروزی انقلاب می خواهیم به دشمن ثابت کنیم که همچنان پای انقلاب هستیم و در صحنه حضور داریم و هیچ کدام از مشکلات اقتصادی، تحریم ها و نقشه های دشمن تاثیری در انگیزه و هدف و حضور ما در عرصه های مختلف و راهپیمایی ندارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  قم فردا،  از نخستین ساعت های صبح امروز هر لحظه بر عظمت انبوه راهپیمایان قمی در خیابان های مرکزی شهر کریمه اهل بیت(ع) افزوده می شد و در این میان به راحتی حضور پرشور همه اقشار مردم از طیف ها و سلایق گوناگون مشهود بود.
روحانیون، بازاریان، نظامیان، دانش آموزان و معلمان، کارمندان و دانشجویان و حتی اتباع غیر ایرانی، حضور معنادار و پرابهتی به یادمان بزرگ انقلاب بخشیده بودند و در واقع به جرات می توان گفت راهپیمایی امسال باشکوه ترین راهپیمایی دهه اخیر در قم می باشد.
از همین رو با تنی چند از شهروندان قمی که در راهپیمایی چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی شرکت کرده ند گفتگویی انجام دادیم که به شرح ذیل می باشد.

مشکلات هیچ تاثیری در انگیزه و هدف ما ندارد
معصومه احمدی آدینه لو در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به دلیل حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن، اظهار داشت: یکی از دلایل انقلابی بودنم می باشد.
وی ادامه داد: بعد از گذشت چهل سال از پیروزی انقلاب می خواهیم به دشمن ثابت کنیم که همچنان پای انقلاب هستیم و در صحنه حضور داریم و هیچ کدام از مشکلات اقتصادی، تحریم ها و نقشه های دشمن تاثیری در انگیزه و هدف و حضور ما در عرصه های مختلف و راهپیمایی ندارد.
احمدی افزود: همچنان پیرو ولایت و امامت و رهبری هستیم تا این انقلاب را به انقلاب توحیدی امام زمان عج متصل کنیم.

حضور در راهپیمایی تکلیف شرعی ما است
همچنین عبدالوهاب روشن رای که از اهالی تبریز و مهمان در قم می باشد در حاشیه راهپیمایی در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به دلیل حضور خود در این راهپیمایی، گفت: وظیفه دانستیم بر اساس تکلیف شرعی که این انقلاب از  اوجب واجبات است در هر شرایطی باید حمایت کرد در این راهپیمایی شرکت کنم.
وی ادامه داد: داروشکر در این مدت بودیم و هستیم و خواهیم بود، این دشمنان هستند که باید از بین بروند.
روشن رای افزود: این انقلابیون که درک واقعی از دین دارند هیچ موقع با هیچ شرایطی حاضر نیستند انقلاب خود را از دست بدهند، بالاخره مشکلات در همه جا هست و ما هم داریم .

باید پشتیبان رهبری و ولایت باشیم
از طرفی معصومه عرب که عضو جمعیت هلال احمر هم می باشد در حاشیه این راهپیمایی در گفتگو با خبرنگار ما، گفت: ما برای این انقلاب جوانان بسیاری را هدیه کردیم خون های بسیاری دادیم باید پشتیبان این انقلاب و نظام و اسلام باشیم
وی ادامه داد: باید پشتیبان رهبری باشیم اگر امروز یک قدم عقب بنشینیم و دست از کشور بردایم دشمن ده قدم جلو میآید مانند کشورهای همسایه که در جنگ و بدبختی قرار دارند، فکر نکنیم که با آمدن آمریکا به ما خوش خواهد گذشت ،این ها همه خیال باطل است.

راه شهدا را ادامه می دهیم
همچنین در حاشیه این راهپیمایی ربابه سهرابی آموزگار ابتدایی در گفتگو با خبرنگار ما ، گفت: هدف من از حضور در این راهپیمایی پایمال نشدن خون شهدا و ادامه  راه آنها می باشد.

تا نابودی آمریکا و اسرائیل در راهپیمایی شرکت می کنیم.
این در حالی است که غلامحسین یزدیان با 65سال سن که شاغل آموزش و پرورش می باشد در حاشیه راهپیمایی در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه 40سال در راهپیمایی 22 بهمن حاضر هستم ، خاطرنشان کرد: برای اینکه امریکا و اسرائیل نابود شود در این راهپیمایی شرکت می کنم.
وی ادامه داد: باید پشتیبان کشور و رهبری باشیم و در مقابل آمریکا بایستیم و دست از حمایت ولایت برنداریم.
 

پیشرفت های امروز قابل مقایسه با دوران شاهنشاهی نیست
همچنین سید احمد حسینی یکی از طلبه های حوزه علمیه قم در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی امسال، گفت: شرایط امروز سخت است اما فوائد امروز این انقلاب قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست و امروز ما پیشرفت های بسیار را کسب کرده ایم.
وی با اشاره به اینکه عزت امروز ما بسیار زیاد است، گفت: انشالله این انقلاب مقدمه ای برای انقلاب جهانی مهدی موعود عج باشد.