کد خبر ۷۱۴۰۵ ۱۵۰ بازدید انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۸
در دور برگشت؛

پینگ پنگ بازان قم ناکام ماندند

پینگ پنگ بازان قم با کسب ۲ پیروزی و ۲ شکست از صعود به نیمه نهایی لیگ برتر جوانان بازماندند.

پینگ پنگ بازان قم ناکام ماندندبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،عموییان،رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم اظهار کرد: تیم هیئت تنیس روی میز قم با شکست برابر نماینده تهران از رسیدن به نیمه نهایی مسابقات دسته برتر تنیس روی میز جوانان و نوجوانان کشور بازماند در حالی که تیمی بسیار جوان را به این رقابت‌ها اعزام کرده بود.

وی افزود: تیم هیئت تنیس روی میز قم در دور برگشت این رقابت‌ها در تهران به میدان رفت و ۲ پیروزی و ۲ شکست در کارنامه خود ثبت کرد و با توجه به مجموع امتیازات این مرحله و نیز دور برگشت در رده سوم جدول گروهی قرار گرفت و نتوانست راهی دور نیمه نهایی شود.

رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم گفت: تیم هیئت قم در نخستین دیدار خود در دور برگشت به مصاف تیم هیئت گراش استان فارس رفت و این تیم را ۵ بر صفر شکست داد، اما در دیدار دوم به تیم قدرتمند نفت و گاز گچساران نتیجه را ۵ بر صفر واگذار کرد.

عموییان بیان داشت: در سومین مسابقه تیم دیزل مولد امید حریف تیم هیئت تنیس روی میز قم بود که این دیدار ۵ بر صفر به سود نماینده قم پایان یافت، اما در چهارمین دیدار که مسابقه‌ای سرنوشت ساز بود تیم هیئت تنیس روی میز قم ۵ بر ۳ برابر تیم پاک نژاد اسپورت تهران بازنده شد و نتوانست جواز حضور در نیمه نهایی را کسب کند.

وی عنوان کرد: پویا وفایی، سید علی سجادیان، محمد معین منتظری، میلاد عباسی و سید محسن سجادی بازیکنان تیم هیئت قم در این مسابقات را تشکیل دادند که همگی در رده سنی نوجوانان قرار داشتند و مربی این تیم صادق شهیدی فر و سرپرست این تیم حسین امیری بودند.