کد خبر ۷۲۳۳۵ ۴۱۸ بازدید انتشار : ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۴۶

نخستین گردهمایی تخصصی روحانیون دانشگاه آزاد اسلامی در قم برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری فارس از قم، نخستین گردهمایی تخصصی روحانیون دانشگاه آزاد اسلامی با محوریت دانش افزایی و توانمندسازی دینی ظهر امروز به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی قم در مجتمع یاوران مهدی (عج) برگزار شد.

پس از قرائت قرآن و خوش آمدگویی سیف الله فضل اللهی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قم، حجت الاسلام عباسعلی رستمی ثانی رئیس اداره فعالیت های قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی، پیام علی اکبر ولایتی رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی را قرائت کرد.

در بخشی از این پیام آمده است: عزیزانی که به کسوت مقدس روحانیت درآمده‌اید و هم‌اکنون در جبهه فرهنگی دانشگاه مشغول انجام وظیفه الهی تبلیغ دین شده‌اید، می‌دانید که چشم‌انداز دانشگاه آزاد اسلامی رسیدن به قله دین‌ورزی خردمدارانه، تبدیل شدن به الگوی مناسبی برای دانشگاه اسلامی تمدن‌ساز و پایگاهی برای هویت‌بخشی به آرمان‌های فرهنگی و علمی انقلاب اسلامی است و در این مسیر بزرگ‌ترین سرمایه انقلاب اسلامی یعنی جوانان بانشاط و فاضل این مرز و بوم در اختیار ما قرار گرفته‌اند که چشم به افق‌های امیدبخش تمدن نوین اسلامی دوخته‌اند. روشن است که اگر بتوانیم با برنامه‌ریزی‌های درست و اقدامات حساب‌شده جلو برویم، مدیران و کارگزارانی در تراز انقلاب اسلامی را به نظام جمهوری اسلامی تحویل خواهیم داد که در ساختن ایران اسلامی متمدن نقش‌آفرینی خواهند کرد.

محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد سراسر کشور، حجت الاسلام دکتر ابراهیم کلانتری از دیگر سخنرانان این مراسم بودند.

در پایان این گردهمایی نیز حجت الاسلام و المسلمین محسن قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز به ایراد سخنرانی پرداخت. این گردهمایی دو روزه، تا عصر فردا ادامه خواهد داشت.

عصر امروز بعد از برگزاری کارگاه سیاسی، مدعوین با مرجع عالیقدر آیت الله نوری همدانی دیدار خواهند داشت.