کد خبر ۷۲۳۹۹ ۳۵۵ بازدید انتشار : ۲۳ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۱

امیرآبادی: امنیت کشور مرهون خدمات سپاه است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر ق(قم نا)، احمد امیرآبادی فراهانی ظهر امروز در جمع خادمان نماز جمعه قم، با بیان اینکه آمریکا بداند که نمی‌تواند با سپاهی که در دل مردم ما راه دارد و برخواسته از مردم ماست مقابله کند اظهار کرد: سپاه در دوران سازندگی خدمات گسترده ای را به نظام و انقلاب ارائه کرد و امروز اگر احداث سدهای کرخه و کارون به دست سپاه نبود به سبب وقوع سیل فاجعه انسانی در خوزستان رخ می‌داد.

وی با تاکید بر اینکه امروز بسیاری از پروژه‌های عظیم کشور توسط سپاه اجرایی می شود خاطرنشان کرد: داعش آمده بود تا سوریه و عراق را بگیرد و سپس به کشور ما حمله کند و اگر این اتفاق می افتاد نه ناموس، نه زیرساخت‌های کشور و نه هیچ چیز دیگر در امان نبود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مدافعان حرم جلوی پیشروی‌های داعش را گرفتند افزود: امروز امنیت ما مرهون تلاش پاسداران است.

وی با تاکید بر اینکه امروز وظیفه داریم دشمن را خوب بشناسیم تصریح کرد: دشمن به دنبال این است که سپاه را تضعیف کند تا بتواند به کشور آسیب بزند.

امیرآبادی با بیان اینکه امروز دشمن شناسی نیازمند هوشیاری است گفت: مردم ما بصیر و آگاه هستند و با این حرکت آمریکا انسجام مردمی علیه دشمن به وجود آمده است و همه مردم یکصدا مقابل آمریکا ایستاده اند.

وی در پایان سخنان خود حرکت آمریکا در تروریستی خواندن سپاه پاسداران را بزرگترین خدمت ترامپ به ملت ایران دانست که موجب همدلی، انسجام و وحدت ملت در مقابل دشمن شده است.