کد خبر ۷۲۵۴۱ ۱۰۰ بازدید انتشار : ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۵۸

طرح ویژه بازرسی و نظارت ایام نیمه شعبان در قم اجرا می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت،‌ معدن تجارت استان قم، محمود سیجانی بیان کرد: معاونت بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت قم این طرح را در سطح استان به اجرا درخواهد آورد تا مجاوران و زائران بارگاه کریمه اهل بیت(ع) و مسجد مقدس جمکران در ایام پرتردد نیمه شعبان با مشکل خاصی در تهیه مایحتاج خود مواجه نشوند.

وی افزود: به همین منظور دو مکان در پاساژ نیمه شعبان و همچنین کنار در ورودی شماره 6 مسجد مقدس جمکران به عنوان دفتر بازرسی و رسیدگی به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از ‌ها و شکایت‌های اقتصادی مردم در این ایام پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: طی مدت زمان اجرای این طرح بازرسی‌ها از هسته مرکزی شهر و اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س)، مسجد مقدس جمکران، مراکز اقامتی، مجتمع‌ها و واحدهای خدماتی و رفاهی مستقر در راه‌های مواصلاتی استان تشدید خواهد شد.

سیجانی گفت: نظارت بر نحوه عرضه کالاها و خدمات اساسی از جمله مرغ، گوشت، سوهان و شیرینی جات، انواع اغذیه، نان و همچنین نظارت بر رستوران‌ها، هتل‌ها ،مهمان پذیرها و ناوگان حمل و نقل مسافربری برون شهری بر اساس این طرح طی ایام نیمه شعبان تشدید می‌شود.

وی بیان کرد: در این طرح نظارت بر امدادخودروها و تعمیرگاه‌های سیار و ثابت خودرو مستقر در راه‌های مواصلاتی استان و حاشیه شهر قم نیز مورد توجه قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: برای اجرای دقیق این طرح گشت‌های مشترک بازرسی با همکاری سایر دستگاه‌های مرتبط همچون تعزیرات حکومتی، معاونت بهداشتی و معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، بازرسی و نظارت اصناف، اماکن نیروی انتظامی و سایر مجموعه‌های نظارتی، انجام می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم گفت: همچنین واحد ستاد خبری این سازمان به شماره تماس 124 به صورت شبانه روزی آماده است به شکایات و گزارش‌های مردمی در این خصوص رسیدگی کند و مردم در این خصوص نگرانی نداشته باشند.