کد خبر ۷۲۷۵۰ ۲۴۳ بازدید انتشار : ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۲۰

قم در مرحله نهايي ليگ بسكتبال ايران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری فارس از قم، تیمی که در مرحله نخست از دور دوم رقابت‌های این فصل لیگ بسکتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور در قم میزبان رقبای خود بود و با دو باخت از سه مسابقه تقریبا از کسب مجوز صعود نا امید شده بود، در مرحله برگشت بازی‌ها دست به کار بزرگی زد و قمی‌ها را متحیّر کرد.

این تیم برای رویارویی با رقبای خود در مرحله دوم فصل 98 – 1397 لیگ بسکتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور حتی در روزهای تعطیل نوروز تمرین کردند تا نتایج قبلی را جبران کرده و یکی از تیم‌های صعود کننده به مرحهل نهایی مسابقات لیگ لقب بگیرند، اتفاقی که برای آنها در گرگان رقم خورد.

این در حالی است که بازی‌های دور برگشت مرحله دوم در گروه‌های مختلف به شکل همزمان به میزبانی برگزار شد و تیم نوجوانان قم در گرگان به مصاف رقبا رفت، تیمی که در مرحله دوم با تیم‌های خانه بسکتبال رشت، شهرداری گرگان و مهرام زیتون هم‌گروه بود و عملیات صعود را در روز پایانی تکمیل کرد.

نماینده قم که در آخرین ماه سال 1397 دیدارهای مرحله نخست از دور دوم فصل جاری لیگ بسکتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور را در سالن شهید رضائیان قم میزبان بود و با دو باخت و یک پیروزی به کار خود پایان داده بود، در دور برگشت عملکرد خیره کننده‌ای داشت و با شایستگی راهی مرحله نهایی شد.

 

پاداش نقدی به استعدادهای بسکتبال قم

نوجوانان آینده‌دار بسکتبال قم کار خود در مرحله برگشت را با شکست 56 بر 49 برابر تیم شهرداری گرگان آغاز کردند و نتایج بازی‌ها در روز دوم این مرحله نیز به شکلی رقم خورد که تکلیف تیم‌های صعود کننده در روز پایانی مشخص شود، روزی که در آن بسکبتالیست‌های مستعد قمی دست به یک کار بزرگ زدند.

تیم نوجوانان هیأت بسکتبال استان قم در روز پایانی برابر تیم خانه بسکتبال رشت با نتیجه 48 بر 38 صاحب برتری شد تا راهی مرحله نهایی شود، موفقیتی که هیأت بسکتبال قم را ذوق زده کرد و مرتضی سخایی رئیس این هیأت پاداش 15 میلیون ریالی به نوجوانان آینده‌ساز بسکتبال قم اختصاص داد.

انتهای پیام / 78002