کد خبر ۷۳۴۳۲ ۸۰۶ بازدید انتشار : ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۵۰

توضیحات تکمیلی کریمی قدوسی درباره محل سکونت آیت‌الله آملی لاریجانی

بدنبال انتشار خبر سکونت شما در مجموعه تشریفات قوه قضائیه، از سوی دفتر جنابعالی بابنده تماس گرفتند و توضیح دادند اسکان شما در این محل موقتی و از سر اجباربوده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد در مجلس در اظهار نظری جدید درباره منزل آیت‌الله آملی لاریجانی در حساب توییتر خود نوشت: "حضرت آیت‌الله صادق لاریجانی؛ ضمن ادای احترام مجدد به شخصیت انقلابی جنابعالی؛ بدنبال انتشار خبر سکونت شما در مجموعه تشریفات قوه قضائیه، از سوی دفتر جنابعالی بابنده تماس گرفتند و توضیح دادند اسکان شما در این محل موقتی و از سر اجباربوده؛ البته تاکید میکنم انتشار این خبر از جانب بنده هم مطالبه مردمی بود‏.
نظام اسلامی موظف است امکانات سکونت جنابعالی رادرضمن حفظ فضیلتهای انقلاب؛ متناسب باجایگاه وشان شما مهیاbکند، تا ناخواسته وضعیتی محقق نشود که جریان انقلابی نگران بی‌مبالاتی نسبت به گوشزدهای حضرت امام شوند که فرمودند: اگرخوی کاخ نشینی به مسئولان نظام سرایت کند،باید فاتحه انقلاب راخواند."

گفتنی است جواد کریمی قدوسی چند روز پیش در توئیتی نوشت: "حضرت آیت الله صادق لاریجانی، ریاست محترم مجمع تشخیص مصلحت، شنیده شده حضرتعالی قسمتی از مجموعه تشریفات قوه قضاییه را که برای مهمانان خارجی تجهیز شده، جهت سکونت در تهران انتخاب کرده اید. قرار بر سکونت جنابعالی در منزل مهیاشده برای مرحوم آیت الله هاشمی شاهرودی بود. با توجه به جایگاه باارزش جنابعالی در نظام، انتظار مردم ایران این است که زی طلبگی و ساده زیستی همواره مورد توجه مقامات عالیرتبه باشد."

ادعایی که روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام خیلی زود به آن واکنش نشان داد و در بیانیه‎ای، آن را کذب محض و مصداق بارز نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی دانست.