کد خبر ۷۳۴۹۵ ۱۱۱ بازدید انتشار : ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۴:۰۳

معرفي برترين ووشوكاران جام رمضان در قم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، هیأت ووشو استان قم که از حدود یک سال قبل به دنبال برگزاری مجمع انتخابات در حضور رئیس فدراسیون ووشو و مدیر کل ورزش و جوانان قم به ریاست جواد محمدزاده مدیریت می‌شود، بعد از صعود 10 پله‌ای در رده‌بندی هیات‌های استانی امسال به دنبال ارتقاء بیش از پیش جایگاه خود در کشور است.

این هیأت ورزشی که سال گذشته در رده‌های سنی پایه موفق به کسب مدال‌های نقره و برنز از رقابت‌های تالو و ساندای قهرمانی کشور شد و دو تیم در لیگ‌های برتر و دسته اول ووشو بانوان و مردان ایران داشت، در یکی از رقابت‌های استانی سال 1398 اقدام به برگزاری مسابقات جام رمضان کرد.

پیکارهای ووشو جام رمضان با حضور استعدادها و نخبه‌های این رشته ورزشی که از رده‌های سنی پایه زیر نظر مربیان مجرّب ووشو قم پرورش یافته‌اند در خانه ووشو مجموعه ورزشی جواد الائمه منطقه نیروگاه قم به انجام رسید و برترین‌های خود را مجموعا 14 وزن رده‌های نونهالان و نوجوانان شناخت.

شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات برای کسب مقام‌های برتر 6 وزن رده سنی نوجوانان و هشت وزن رده جوانان با یکدیگر رقابت کردند، در حالی که نوجوانان ووشوکار در در اوزان منهای 22، 27، 30، 33، 36 و 39 کیلوگرم به میدان رفتند و مسابقات جوانان در اوزان منهای 35، 39، 42، 45، 48، 52، 56 و 60 کیلوگرم برگزار شد.

در رده سنی نونهالان و در وزن 22 کیلوگرم علیرضا بدرخانی، وزن ۲۷ کیلوگرم امیرعباس صفایی‌پور، وزن ۳۰ کیلوگرم امیرعلی پورعظیمی، وزن ۳۳ کیلوگرم محمدمهدی خوش‌رو، وزن 36 کیلوگرم حسین چراغی و در وزن منهای ۳۹ کیلوگرم محمدیاسین آغاز رتبه نخست و عنوان قهرمانی را کسب کردند.

در رده سنی نوجوانان نیز مقام قهرمانی وزن 35 کیلوگرم به حسن خدایاری، وزن ۳۹ کیلوگرم به علیرضا بیگدلی، وزن 42 کیلوگرم به جواد بیگلری، وزن 45 کیلوگرم به مهدی مردی، وزن 48 کیلوگرم به ابوالفضل عباسی، وزن 52 کیلوگرم به محمدعرفان احمدی، وزن 56 کیلوگرم به رضا فتحی و وزن 60 کیلوگرم به محمدجواد فعلی تعلق گرفت و در پایان با حضور مسوولان هیأت ووشو قم از زحمات و تلاش‌های داوران و پیشکسوتان این رشته تقدیر به عمل آمد.