کد خبر ۷۳۸۲۲ ۳۸۹ بازدید انتشار : ۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۳

دستاوردهای نظام اسلامی دشمنی‌ها را افزایش داد

معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه گفت: دستاوردهای نظام اسلامی دشمنی‌ها را افزایش داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، سردار سید قاسم قریشی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه قم اظهار داشت: در بسیاری از زمینه‌ها خودکفا شدیم به‌گونه‌ای که در بسیاری از شاخص‌ها جزو برترین کشورهای دنیا هستیم.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی دشمن برای مقابله با انقلاب اسلامی افزود: دشمن با ایجاد یاس به دنبال بزرگ‌نمایی مشکلات است و راه‌حل مشکلات گوش دادن به منویات رهبری و دستورات ایشان است.

معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران تصریح کرد: ما باید نقاط قوت خود را بشناسیم که مهم‌ترین آن ولایت‌فقیه است. یکی از سیاستمداران آمریکا گفت فشارها نه‌تنها ایستادگی ملت ایران را کم نکرد بلکه پیشرفت آن‌ها را بیشتر کرد و این موضوع سبب شد خصومت ما بیشتر شود.

معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به جنگ تحمیلی بیان کرد: صدام وعده فتح یک‌هفته‌ای تهران را داده بود اما جوانان ما با کمترین سلاح‌ها مقابل دشمن ایستادند و دشمن را عقب راندند.

قریشی بابیان اینکه در نظام اسلامی دستاوردهایی به‌دست آمد که دشمنی‌ها را افزایش داد، عنوان کرد: ‌موفقیت کشور در گرو ایستادگی و مقاومت همچون ابتدای انقلاب و دوران دفاع مقدس است.