کد خبر ۷۴۰۳۶ ۲۸۰۱ بازدید انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۱
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم خبر داد:

نرخ جدید کرایه تاکسی در قم/ توزیع برچسب‌های جدید بر روی حدود ۶ هزار تاکسی

مسافران می‌توانند با به خاطر سپردن کد یا شماره پلاک این خودروها و تماس با شماره تلفن ۳۶۶۲۸۸۰۰ و یا پیامک ۳۰۰۰۵۱۳۳ شکایت خود را به واحد بازرسی و شکایت تاکسیرانی اعلام و پاسخ آنرا بعد از رسیدگی نیز دریافت کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مرتضی عزتی با اشاره به افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ها گفت: وی  با بیان اینکه لایحه افزایش نرخ کرایه تاکسی، کارشناسی و تدوین شد، افزود: نرخ های کرایه تاکسی پس از تصویب و تایید لازم الاجرا است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم  از اجرای مصوبه شورای شهر در خصوص کرایه تاکسی در سال ۹۸ خبر داد و گفت: توزیع برچسب‌های جدید بر روی حدود ۶ هزار تاکسی قم  آغاز و از تاریخ ۱۰ خرداد، نرخ جدید قابل دریافت است.نرخ های جدید کرایه تاکسی از روز جمعه مورخ ۱۰ خرداد اعمال شد و رانندگان ملزم به رعایت نرخ های اعلام شده از سوی این سازمان هستند.
 
عزتی  اظهار کرد: هیچ راننده ای حق ندارد افزون بر نرخ قانونی و مصوب اعلام شده از مسافران کرایه اخذ کند با این حال اگر احیاناً افرادی خودسرانه نسبت به افزایش نرخ مصوب اقدام کنند، مسافران می‌توانند با به خاطر سپردن کد یا شماره پلاک این خودروها و تماس با شماره تلفن ۳۶۶۲۸۸۰۰  و یا پیامک ۳۰۰۰۵۱۳۳ شکایت خود را به واحد بازرسی و شکایت تاکسیرانی اعلام و پاسخ آنرا بعد از رسیدگی نیز دریافت کنند.
 
مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم، ادامه داد: مصوبه نرخ کرایه تاکسی امسال بر پایه مدل اقتصادی تاکسیرانی و بر پایه محاسبات قیمت تمام شده سفر بوده است.
 عزتی در ادامه گفت: رانندگان تاکسی همواره در خدمات رسانی به مردم شهر قم پیشرو بوده اند و با ایثارگری خویش به شهر و شهروندان یاری رسانده اند، از تمامی آن ها که همکاری و همراهی بسیار سنجیده و ارزشمندی با سازمان تاکسیرانی و مردم داشته و از افزایش نرخ کرایه، پیش از زمان اعلام رسمی، خودداری کردند سپاسگزاریم.
 
لیست نرخ جدید تاکسی‌هارا از اینجا ببینید.
درهمین زمینه بخوانید: برچسب (QR Code) چیست!؟