کد خبر ۷۴۳۹۱ ۴۳۶ بازدید انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۹
در نقد استاندارهای دوگانه برخی رسانه‌ها

فرزند رامبد جوان مهمتر است یا فرزند علی لاریجانی؟

رامبد جوان و خیلی از سلبریتی‌های بهره‌مند و همیشه مدعی در بهترین حالت یک نسخه فیک هستند. در تمام زندگی‌شان در حال ادابازی هستند. دارند ادای برخی مسئولین کشور را در می‌آورند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، وحید اشتری، عضو سابق جنبش عدالتخواه دانشجویی باانتشار متنی در نقد اقامت فرزندان برخی مسئولین در خارج از کشور نوشت: "بخش زیادی از مسئولان رده یک کشور، فرزندان‌شان در خارج از کشور زندگی می‌کنند. بخش زیادی از مسئولین و علما برای درمان به خارج می‌روند. بخش زیادی از نوه‌های سیاسیون، در خارج به دنیا می‌آیند.

درچنین وضعی یکهو کار یک مجری تلویزیون برای زایمان همسرش در خارج از کشور خرق عادت می‌شود؟ مردم، به سران حکومت‌شان حتی از پدران‌شان شبيه‌ترند.
(اَلنّاسُ بِاُمَرائِهِمْ اَشْبَهُ مِنْهُمْ بِآبائِهِمْ؛ امام علی ع)
رامبد جوان و خیلی از سلبریتی‌های بهره‌مند و همیشه مدعی در بهترین حالت یک نسخه فیک هستند. در تمام زندگی‌شان در حال ادابازی هستند. دارند ادای مسئولین کشور را در می‌آورند.

اینها در دفاع از رامبد جوان نیست. در انتقاد به تقلیل صورت مساله است. این موج‌های اخیر که از انتقاد به آن بالایی‌ها صرف نظر می‌کند و ته دعوایش با سلبریتی‌هاست، تقلیل صورت مساله است.

مساله اصلی قانون اساسی و دسترسی به نظام سلامت و نظام آموزش رایگان برای همه است. چرا نظام درمانی کشور درست نمی‌شود؟ چون نفت و درآمدهای ایران برای اینهاست ولی نظام درمانی ایران برای اینها نیست. پول را اینجا در می‌آوردند ولی خودشان و فرزندان‌شان و نوه‌های شان برای درمان و چکاپ و زایمان می‌روند خارج.

مگر همه ما ایرانی نیستیم؟ می‌شود کسی بر سر سفره نفت با ما بنشیند دولپی تر از ماهم بخورد ولی با ما در یک بیمارستان معالجه نشود؟ حالا مجری خندوانه فرزندش را در خارج به دنیا آورده، رئیس مجلس کشور، که فرزندش در بیمارستان‌های آمریکا شاغل است را چه کنیم؟ کدام مهم‌تر است؟"

گفته می‌شود "فاطمه اردشیر لاریجانی" در حال حاضر شاغل و محقق در مرکز پزشکی دانشگاه کلیوند ایالت اوهایو آمریکا است و از این وجه که رامبد جوان جهت به دنیا آوردن فرزند خود به خارج از کشور سفر کرده و دختر لاریجانی که خود برای ادامه تحصیل و اشتغال به خارج رفته است؛ تفاوت وجود دارد و نقد صرفا به جنبه حضور فعلی فرزندان در خارج کشور وارد است.