کد خبر ۷۵۲۹۴ ۲۵۸ بازدید انتشار : ۱۹ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۰۴:۱۵

دختران واليباليست قم مدعی قهرمانی ايران هستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، ندا زمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: جمعی از بهترین‌های رده سنی نوجوانان والیبال قم را به رقابت‌های قهرمانی کشور برده‌ایم و اگر اتفاق خاص و غیر مترقبه‌ای رخ ندهد، ان‌شاءالله یکی از مدعیان اصلی کسب مقام قهرمانی این دوره از مسابقات خواهیم بود.

وی ادامه داد: پیکارهای والیبال قهرمانی دختران نوجوان ایران را شهر تفت استان یزد میزبانی می‌کند و بعد از هفته‌ها تمرین به نظر من با تیمی آماده راهی این مسابقات شده‌ایم و نتایج تیم در دو بازی اخیر نشان می‌دهد که بازیکنان از انگیزه، شرایط بدنی و روحیه خوبی برای کسب نتیجه مطلوب برخوردار هستند.

سرمربی تیم دختران هیأت‌ والیبال استان قم افزود: نخستین مسابقه ما با تیم منطقه آزاد اروند بود که خوشبختانه به لطف خدا و همت بازیکنان با نتیجه سه بر دو حریف را شکست دادیم، اما به واسطه اینکه شناختی از تیم حریف نداشتیم به سختی این بازی را بردیم ولی اعضای تیم به خوبی توانمندی خود را نمایش دادند.

وی یاد آور شد: در شروع بازی دو ست از حریف عقب افتادیم اما خوشحالم که بازیکنانم به حد بالایی از اعتماد به نفس رسیده‌اند و با درک بسیار خوب خواسته‌های کادر فنی را اجرا کردند تا بتوانیم ست‌های دوم تا پنجم را از تیم منطقه آزاد اروند برده و با کسب پیروزی از این دیدار خارج شویم.

زمانی از عملکرد تیمش در دومین بازی مقابل هیأت‌ خراسان شمالی نیز ابراز رضایت کرد و افزود: در این مسابقه شرایط تیم ما بسیار بهتر از قبل بود و در دیداری که حتی از نظر زمانی طولانی‌تر از مسابقه با اروند بود، با نتیجه سه بر یک تیم خراسان‌شمالی را بردیم تا موقعیت خوبی در جدول داشته باشیم.

گفتنی است: در شهر تفت یزد تیم‌های دختران نوجوان هیأت‌ خراسان‌شمالی، منطقه آزاد اروند، ایلام، هرمزگان، خوزستان، سیستان و بلوچستان، کهگیلیویه و بویراحمد، یزد و اردبیل همراه با تیم دختران هیأت‌ والیبال قم برای کسب مقام از مسابقات قهرمانی دختران نوجوان ایران در سال 1398 با یکدیگر رقابت می‌کنند.