کد خبر ۷۵۳۰۹ ۴۱۰ بازدید انتشار : ۱۹ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۶
امیرآبادی در پاسخ به سوال خبرنگار قم‌نا:

تاکسی‌های اینترنتی انتخاب مردم بوده و نمی‌توانیم در برابر خواسته مردم مقاومت کنیم

مشکل تاکسی های اینترنتی و مغفول واقع شدن حمل و نقل عمومی مشکل کل کشور است و در فضای رقابتی مردم به دنبال کیفیت مطلوب و خدمات ارزان هستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، جلسه کارگروه حمل و نقل و کارگروه رسانه دفتر نماینده قم، عصر دیروز با حضور معاون حمل و نقل و ترافیک و مدیرعامل شرکت تاکسیرانی شهرداری قم با احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم شریف استان قم در خصوص بررسی مشکلات ترافیک استان در دفتر این نماینده مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

امیرآبادی فراهانی در این جلسه با اشاره به‌ نقد علمی مدیران برای احقاق حقوق مردم اظهار داشت: در صورت عملکرد ضعیف مدیری در استان نسبت به تغییر مدیر اقدام خواهیم کرد.

وی با تأکید بر سنجش عملکرد مدیران بر اساس عدل و انصاف افزود: ارتباط مردم با مدیران جزو حقوق اولیه شهروندان بوده و همه مدیران باید دیدار مردمی را در برنامه خود داشته و به‌صورت مستقیم با مردم در ارتباط باشد.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی بعد از شنیدن نقدهای کارگروه تخصصی حمل‌ و نقل و پاسخگویی عباس ذاکریان معاون حمل‌ و نقل شهرداری قم تصریح کرد: بعضی از مشکلات موجود در حوزه حمل‌ و نقل در صحن مجلس نیز پیگیری می‌شود.

امیرآبادی فراهانی در پاسخ به خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) در خصوص رقابت حمل و نقل عمومی با تاکسی های اینترنتی، بررسی ابعاد گوناگون تاکسی اینترنتی در مجلس را بی‌نتیجه دانست و خاطرنشان کرد: مشکل تاکسی های اینترنتی و مغفول واقع شدن حمل و نقل عمومی مشکل کل کشور است و در فضای رقابتی مردم به دنبال کیفیت مطلوب و خدمات ارزان هستند؛ تاکسی‌های اینترنتی برای مسافران جذابیت بیشتری داشته و این انتخاب مردم بوده و نمی‌توانیم در برابر خواسته مردم مقاومت کنیم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی از بررسی ابعاد مختلف گسترش حمل‌ و نقل‌های اینترنتی در مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: خانواده تاکسیرانی توانایی رقابت با تلکس‌های اینترنتی را ندارد، زیرا فعالیت در تاکسی  اینترنتی شغل دوم راننده بوده و وی نیازمند امرارمعاش با درآمد رانندگی ندارد.

وی در پایان جلسه با تأکید دوباره بر همکاری افراد متخصص و کارشناس  در نقد منصفانه بیان کرد: باید برای پیشرفت استان و کشور وارد میدان عمل شده و من به عملکرد مدیران استان نظارت داشته و در وهله اول از مدیران استان حمایت‌های لازم را در پیشبرد برنامه‌هایشان خواهم داشت.