کد خبر ۷۵۳۱۷ ۲۴۸ بازدید انتشار : ۱۹ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۱۷

پیگیری شرکت گاز برای تامین نیازهای بخش صنعت قم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، علیرضا نصیری در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به ظرفیت شبکه گاز در شهرک صنعتی شکوهیه اظهار کرد: 40 هزار مترمکعب بار را برای شبکه گاز در این شهرک ایجاد کردیم، اما تنها دو سوم این بار برداشت می شود و مابقی بلا استفاده است.

وی ادامه داد: واحدهای راکدی در شهرک صنعتی شکوهیه وجود دارند که راکد بودن این واحدها موجب عدم استفاده از کل ظرفیت شبکه گاز در این شهرک شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان قم افزود: این شرکت آمادگی دارد تا تمام نیاز گاز شهرک صنعتی شکوهیه را تامین کند، البته باید میزان گاز موردنیاز شده به صورت کارشناسی مشخص شود تا تامین زیرساخت‌ها به اندازه نیاز باشد و در صورتی که این ظرفیت پس از تامین استفاده نشود، باید شرکت شهرک‌های صنعتی پاسخگو باشد.

نصیری تامین زیرساخت در شهرک‌های صنعتی را همراه با تحمیل هزینه به شرکت گاز دانست و تصریح کرد: ایجاد زیرساخت در این شهرک‌ها و عدم استفاده از آن موجب می‌شود که دستگاه‌های نظارتی مطالبه گر باشند.

وی ادامه داد: شرکت شهرک‌های صنعتی می‌توانند که انشعاب گاز واحدهای تولیدی را پس از دو بار اخطار قطع کند، این اقدام موجب استفاده از ظرفیت بلا استفاده در این شهرک‌ها خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان قم خاطرنشان کرد: این شرکت برای تامین زیرساخت گاز واحدهای تولیدی با هدف حفظ و توسعه صنعت قم پیگیر است.