کد خبر ۷۵۶۲۶ ۱۵۶ بازدید انتشار : ۳۰ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۱۲

قهرماني ستارگان مهام‌پليمر قم در جام كرامت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، در روزهای فرخنده ماه ذی‌القعده که با دهه کرامت و میلاد با سعادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) و امام رضا (ع) هم‌زمان بود، توسط اداره کل ورزش و جوانان و همچنین هیأت‌های ورزشی و باشگاه‌های ورزشی فعال در قم برنامه‌های فرهنگی ورزشی متنوعی در سطح شهر قم اجرا شد.

یکی از مسابقات جذاب و تماشایی برای علاقمندان به پرطرفدارترین رشته ورزشی تیمی بین قمی‌ها یعنی فوتسال با حضور دو تیم از استان قم و دو میهمان خارجی از کشور همسایه یعنی عراق برگزار شد، رقابت‌هایی که در آن تیم‌های مهام‌پلیمر قم و خدام حضرت معصومه (س) برابر رقبا به میدان رفتند.

در این دوره از مسابقات فوتسال چهار جانبه به مناسبت دهه کرامت تیم‌های البلد عراق و الابطال عراق با رقبای قمی خود در سالن ورزشی شهید رجایی برگزار شد، رقابت‌هایی که تیم‌های شرکت کننده در آن به شکل دوره‌ای با یکدیگر به رقابت پرداختند و سرانجام تیم فوتسال ستارگان مهام پلیمر قم قهرمان شد.

تیم ستارگان مهام‌پلیمر قم در نخستین مسابقه خود با نتیجه پرگل ۱۳ بر ۳ از سد البلد عراق گذشت و در مسابقه دوم با نتیجه ۲۲ بر ۸ تیم خدام حضرت معصومه را شکست داد تا با کسب برتری 8 بر 3 برابر تیم الابطال عراق عنوان نخست و مقام قهرمانی این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دهد.

گفتنی است: مهام‌پلیمر در رشته پرطرفدار و پرمخاطب فوتبال امسال نماینده فوتبال استان قم در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه‌های کشور است و تمرینات این تیم از خرداد ماه زیر نظر کادر فنی در حال برگزاری است تا این تیم از مهر ماه برای صعود به لیگ برتر به مصاف حریفان برود.