کد خبر ۷۶۵۰۳ ۱۸۲ بازدید انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۳

مشکلات بلوار پیامبر اعظم(ص) قم برای کاروان شادی غدیر برطرف شود

معاون خدمات زائران مسجد مقدس جمکران گفت: بلوار پیامبر اعظم(ص) به‌عنوان یکی از بلوارهای معنوی در جهان اسلام باید مورد توجه‌ای ویژه‌ای قرار گیرد و مشکلات آن برای برپایی کاروان شادی غدیر برطرف شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، ابراهیم صدوقی ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات زائران و خدمات سفر ویژه عید غدیر که در سالن جلسات ساختمان اداری مسجد مقدس جمکران برگزار شد، با اشاره به اهمیت فعالیت‌های فرهنگی در کنار ایجاد فضای شادی در مسیر بلوار پیامبر اعظم(ص) اظهار داشت: مسیر پیاده‌روی بلوار پیامبر اعظم(ص) باید به‌خاطر انگیزترین مسیر فرهنگی برای خانواده‌ها تبدیل شود.

وی مسیر بلوار پیامبر اعظم(ص) را ویترینی برای نمایش توانمندی‌های استان قم دانست و افزود: سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، سازمان صنعت، معدن و تجارت می‌توانند به‌منظور ارائه توانمندی‌های استان قم غرفه‌هایی در این مسیر دایر کرده تا هنرمندان با حضور در این غرفه‌ها به معرفی استان قم به زائران بپردازند.

معاون خدمات زائران مسجد مقدس جمکران ایجاد پویش شادباش در استان را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: برای ایجاد این پویش شادی و انعکاس کاروان غدیر صدا و سیمای استان قم و رسانه‌ها برنامه‌ها را پوشش زنده داده و پیگیر پخش برنامه از آنتن شبکه سه به‌صورت زنده هستیم.

وی همچنین خواستار همکاری گسترده اداره کل ارشاد، اوقاف و دفتر تبلیغات برای اجرای برنامه‌های فرهنگی شد و گفت: اجرای پیوست‌های فرهنگی در برنامه‌ها و همچنین برگزاری جنگ‌های مختلف، پرده‌خوانی و تئاتر و همچنین پخش مداحی‌های شاد و  مناسبتی در مسیر پیاده‌روی از برنامه‌هایی است که باید به‌صورت جدی پیگیری شده و اجرا شود.

صدوقی با درخواست از ارگان‌هایی مانند سپاه و شهرداری برای تأمین صوت یکپارچه در بلوار پیامبر اعظم(ص) خاطرنشان کرد: این بلوار به‌عنوان یکی از بلوارهای معنوی در جهان اسلام باید موردتوجه‌ای ویژه‌ای قرارگرفته و مشکلات آن تا  برگزاری مراسم برطرف شود.

وی از تأمین تاکسی و اتوبوس و استقرار ماشین‌های آتش‌نشانی و اورژانس در مسیر خبر داد و بیان کرد: نیازمند همکاری جهاد کشاورزی برای استقرار آبپاش و خنک‌کننده در مسیر هستیم تا زائران این مسیر را با دریافت بهترین خدمات طی کرده و خاطر خوشی را ثبت کنیم.