کد خبر ۷۷۴۸۵ ۱۷۹ بازدید انتشار : ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۵۰

درخواست استاندار قم از رسانه‌ها؛ عملکردم را نقد کنید

استاندار قم با بیان اینکه در طول هشت ماه گذشته تلاش‌های فراوانی برای کاهش مشکلات و بهبود شرایط استان شده است، گفت: از رسانه‌ها درخواست دارم عملکردم را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهند.

- اخبار استانها -

بهرام سرمست در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم، با اشاره به وضعیت استان در زمان آغاز تصدی‌گری در این پست‌ اظهار داشت: از آغاز به کار فعالیتم وارث یک سری پروژه‌های ناتمام و گره‌های کور شدیم و وضعیتی را شاهد بودیم که از حد ایده‌آل و مورد انتظار پایین‌تر بود.

وی با اشاره به اینکه تلاش‌ها در این جهت بوده که با تدبیر گره‌ها را باز کنیم،‌ افزود: به‌تدریج مسائل را مورد آسیب‌شناسی و ارزیابی قرار گرفته که برای برخی از آن‌ها تاکنون راهکارهایی فراهم‌شده که بعضی از آن‌ها اجرایی شده و بعضی دیگر نیاز به زمان بیشتری داشته که در دست انجام است.

استاندار قم از گشایش در مسیر برخی پروژه‌ها به‌عنوان یکی از اقدامات صورت گرفته در هشت ماه گذشته خبر داد و گفت: وقتی به قم وارد شدم در رابطه با فضای مدیریتی و کار، نیاز به جدیت بیشتری احساس شد که در طول این زمان سپری‌شده، توانستم قدری این موضوع را جلو ببریم.

وی با بیان اینکه در همین راستا حضور میدانی را در دستور کار قرار دادیم و از نزدیک وارد عرصه شدیم، تصریح کرد: تمام مسائل استان را با جدیت دنبال می‌کنیم و این را بر خود فرض می‌دانیم که به‌عنوان مسئولان جمهوری اسلامی تمام تلاشمان را در جهت خدمت به مردم به‌کار بگیریم.

انتقاد استاندار قم از وعده‌های سرخرمنی مسئولاناستاندار قم: رکودی در اجرای پروژه‌های عمرانی قم نمی‌بینم‌استاندار قم:‌ راه‌اندازی فرودگاه قم را دنبال می‌کنیم

به گفته استاندار قم، بهبود شرایط استان رو به‌پیشرفت بوده و امروز در وضعیت بهتری نسبت به گذشته قرار داریم که امیدوارکننده است.

سرمست اضافه کرد: هرچند شرایط تحریم و فشارهایی بر دولت وارد است و قاعدتاً سرعتی که مورد انتظار جامعه بوده وجود ندارد، اما اعتقاد داریم کارها رو به‌پیش بوده و با تدابیری که در حوزه سرمایه‌گذاری، برای ماه‌های آتی اتخاذ کردیم، شتاب بیشتری نیز خواهد گرفت.

وی در همین رابطه با دعوت از رسانه‌ها از آن‌ها خواست تا به بررسی اقدامات و تصمیمات او پرداخته و تأکید کرد: رسانه‌ها از طرف بنده وکالت داشته که عملکردمان را بررسی کرده و از آن‌ها گزارش تهیه کنند و به‌صورت مستقیم به بنده منتقل کنند.

استاندار قم خاطرنشان کرد: در مرحله نخست باید بررسی اقدامات موردتوجه قرار گیرد و ببینیم چقدر از خدمات و تلاش‌هایمان در مسیر درست بوده است و ثانیاً به لحاظ خدمت‌رسانی به مردم این خدمات رضایت‌بخش و قانع‌کننده بوده است یا خیر.