کد خبر ۷۷۶۸۹ ۳۹۲ بازدید انتشار : ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۵۳

تجهیز ۳۰۰ تاکسی در قم به تابلوهای تبلیغاتی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مرتضی عزتی با اشاره به طرح درآمدزایی برای تاکسی ها، گفت: تابلوهای تبلیغاتی در داخل تاکسی ها مد نظر بود که طرح آن اجرایی و با عنوان تراکسی رونمایی شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم گفت: تاکنون ۳۰۰ دستگاه تاکسی به این تابلوهای تبلیغاتی مجهز شده اند که هم فرهنگسازی در سطح شهر و برای شهروندان دارد و از سوی دیگر درآمدی پایدار برای رانندگان است.

عزتی گفت: سازمان تاکسیرانی شهرداری قم در راستای کمک به رانندگان تاکسی تلاش و برنامه ریزی می کند و در دانشگاه علمی کاربردی شهرداری قم نیز رشته فنی تاکسیرانی را دایر که رانندگان تاکسی بتوانند از آن استفاده کنند.

وی با اشاره به توریستی بودن شهر قم، گفت: بیشتر زائرانی که به قم می آیند اغلب از کشورهای عربی هستند و از این رو آموزش زبان عربی به رانندگان تاکسی در دستور کار قرار گرفته است که با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم اجرایی خواهد شد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم گفت: رانندگان تاکسی می توانند با نوع برخورد و بیان خود فرهنگ شهر کریمه اهل بیت(س) را در ابعاد بین المللی گسترش دهند که از این رو برنامه ریزی برای آموزش به آنها را خواهیم داشت.