کد خبر ۷۷۸۱۹ ۵۱۰ بازدید انتشار : ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۹

مچ‌گیری نمی‌کنیم ولی مدیران پاسخگو باشند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، احمد امیرآبادی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به مشکلات مجتمع‌های مسکن مهر اظهار کرد: بحث آسفالت محوطه‌های این مجتمع‌ها جزو مشکلات ساکنان مجتمع‌ها است و امکان رفع این مشکل با تخصیص قیر از طرف دولت و مشارکت مردم وجود دارد.

وی ادامه داد: پروژه‌های احداث راه در استان قم با تاخیر اجرا می‌شود و طول کشیدن یک پروژه به مدت 10 سال جای بررسی دارد، در حالی که چنین پروژه‌هایی توسط بخش خصوصی یا بخش عمومی در زمانی حدود 6 ماه اجرا می‌شود.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی افزود: آسیب شناسی طولانی شدن زمان اجرای پروژه‌ها در استان قم ضروری است، پروژه‌هایی که حتی نیازمند اعتبارات سنگینی نیستند.

امیرآبادی با اشاره به وضعیت بافت فرسوده شهر قم اظهار کرد: بحث افت ولتاژ در این بافت مشاهده می‌شود و نیاز به جابه جایی تیرهای برق در بافت وجود دارد، کمیته مردمی احیای بافت فرسوده با حضور اقشار مختلف در قم تشکیل و راهکارهایی برای احیای این بافت توسط اعضای کمیته ارائه شده است.

وی خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی به دنبال دخالت در امور اجرایی نیستند، ولی مدیران استانی باید به نمایندگان مجلس پاسخگو باشند، به دنبال مچ گیری نیستیم، بلکه هدف اصلاح امور است.