کد خبر ۷۸۵۶۴ ۲۴۱ بازدید انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۱۰

تقاطع غیرهمسطح بلوار کیوانفر و خیابان امام خمینی کلنگ‌زنی می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، علیرضا قاری قرآن در آئین افتتاح و بهره‌برداری از مجموعه ورزشی سرلشگر خلبان عباس اکبری، با اشاره به نیاز شهر به توسعه فضاهای ورزشی و فرهنگی اظهار کرد: بعد از راه اندازی مجموعه ورزشی چندمنظوره در منظقه ٦ این مجموعه ورزشی در منطقه یک آماده بهره‌برداری شده و باقی مجموعه‌های ورزشی در مناطق دیگر نیز تکمیل می شود.

وی با اشاره به امکانات این مجموعه‌های ورزشی تصریح کرد: در این مجموعه‌ها ورزش‌هایی چون فوتبال، والیبال، بسکتبال و ورزش‌های رزمی و بدنسازی قابلیت انجام دارد و سالن‌های رختکن هم برای آن پیش‌بینی شده است.

معاون فنی و عمرانی شهردار قم در ادامه سخنان خود با اشاره به دیگر پروژه‌های عمرانی شهرداری قم، وضعیت پروژه تقاطع سه سطحه میدان ولیعصر را مورد توجه قرار داد و افزود: هفته گذشته بتن ریزی بخش ویژه ای از تقاطع ولیعصر انجام شد و امیدواریم تا آذرماه بتوانیم بخش اول پروژه را افتتاح کنیم و کل پروژه تا اوایل سال آینده در اختیار مردم قرار دهیم.

وی با اشاره به اجرای پروژه زیرگذر بلوار فردوسی بیان کرد: این پروژه هم فعال بوده و تلاش داریم که مسیر زیرگذر و امتداد بلوار فردوسی را تا قبل از پایان سال افتتاح کنیم.

قاری قرآن با بیان اینکه در منطقه دو نیز پروژه‌هایی فعال است افزود: پروژه تونل جمهوری که امتداد جمهوری به سمت کمربندی را تکمیل می‌کند هم به صورت ویژه پیگیری می‌شود.

وی از کلنگ‌زنی پروژه تقاطع بلوار شهید کیوانفر و خیابان امام خمینی در هفته آینده خبر داد و افزود: این پروژه برای تسهیل تردد مردم به سمت حرم مطهر اجرایی خواهد شد.