کد خبر ۷۸۵۶۶ ۲۱۹ بازدید انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۲۲

نهادهای مسوول دلایل ایجاد خلل در روند پروژه تله‌سیژ را پیگیری کنند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، عبدالله جلالی در آئین افتتاح و بهره‌برداری از مجموعه ورزشی سرلشگر خلبان عباس اکبری، با بیان اینکه یکی از رسالت های مدیریت شهری توسعه فضاهای فرهنگی ورزشی در شهر است اظهار کرد: احداث مجموعه‌های ورزشی یکی از ده‌ها پروژه در دست اقدام در مدیریت شهری قم برای تحقق توسعه و پیشرفت در این شهر است.

وی با تقدیر از اقدام شهرداری در نامگذاری معابر به نام شهدا گفت: اینکه تمام کوچه‌ها، معابر و خیابان‌ها مزین به نام شهدا شود اقدامی قابل توجه و تقدیرآمیز از شهرداری است که باید همچنان شاهد گسترش این فرهنگ باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به پروژه‌های شاخص این شهر گفت: پروژه تقاطع میدان ولیعصر یکی از پروژه های خاص شهر است که هم ایستگاه مترو و هم تقاطع غیرهمسطح در آن پیش‌بینی شده؛ این که هفته گذشته در یک روز بیش از هزار و ٢٠٠ مترمکعب بتن ریزی در ارتفاع بیش از ٣٠ متری انجام شد یکی ازکارهای منحصر به فرد و خاص در این پروژه است.

وی با اشاره به اینکه اقدامات شهرداری در پروژه‌های پل‌سازی نشان دهنده خبرگی و تجربه شکل‌گرفته در پل سازی در شهر قم است افزود: تقاطع بلوار حضرت معصومه، تونل جمهوری، تابلیه خیابان کارگر و... جزو دیگر پروژه‌هایی هستند که در شهر قم در حال اجرا است.

جلالی همچنین به پروژه‌های تفریحی شهرداری اشاره کرد و با نام بردن از پروژه‌هایی چون باغ پرندگان، شهربازی، تله سیژ گفت: در راه‌اندازی پروژه تله‌سیژ مشکلاتی پیش آمده بود که رفع شده و روند تکمیل آن در حال انجام است.

وی اضافه کرد: تجهیزات تله‌سیژ سال ٩٦ وارد گمرک شد که سال 97 بالغ بر ٧٠ درصد آنها ترخیص شد و عدم ترخیص بدون هیچ دلیل باقی تجهیزات اتمام آن را با خلل مواجه کرد و باید دستگاه قضایی و مدیران و مسوولان استان پیگیر باشند که چرا یک نهاد باید این طور با سرمایه مردم برخورد کند.

رئیس شورای اسلامی شهر قم همچنین تصمیمات اتخاذشده در خصوص توسعه پیاده‌راه‌ها در هسته مرکزی شهر را مورد توجه قرار داد و افزود: در آینده نزدیک پیاده راه انقلاب نیز اجرایی خواهد شد.

وی با اشاره به توسعه صورت گرفته در ناوگان حمل و نقل عمومی شهر قم اظهار کرد: ١٥٠ میلیارد از پول مردم برای توسعه اتوبوسرانی هزینه شده و امیدواریم مردم استفاده داشته باشند و بازخورد خوبی از این اقدام داشته باشیم.