کد خبر ۸۰۱۰۲ ۵۹۸ بازدید انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۴۸

اما و اگرهای آغاز لیگ فوتبال قم / کم‌کاری کجاست؟

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری فارس از قم، در یک دهه اخیر علاقمندان به فوتبال در قم هر ساله منتظر شروع دوره جدید بازی‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های قم از نیمه دوم سال و فصل پائیز هستند اما گویا امسال شروع بازی‌ها با چالش‌هایی مواجه است و آرام آرام باید منتظر استارت این لیگ از فصل زمستان بود.

این در حالی است که فوتبال قم با نابودی تیم صبا دیگر حرفی برای گفتن در سطح اول فوتبال ایران ندارد و درصد بالایی از مخاطبان این رشته اعم از مدیران باشگاه‌ها، مربیان و فوتبالیست‌ها از عملکرد متولی این رشته یعنی هیأت فوتبال قم چندان رضایت ندارند و بدون تعارف منتظر پایان دوره چهار ساله این هیأت هستند.

موجی از نارضایتی در فوتبال قم وجود دارد و اهالی این رشته بارها در ارتباط با فدراسیون فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان استان قم خواستار تغییرات در هیأت فوتبال قم شده‌اند اما کریم بهرامی رئیس این هیأت ورزشی معتقد است که با توجه به ظرفیت موجود در قم، هیأت فوتبال وظایف خود را انجام داده است اما هیچ‌گاه نه فدراسیون فوتبال و نه اداره کل ورزش و جوانان ارزیابی دقیقی از عملکرد هیأت فوتبال قم ارائه نکردند.

در هر حال اکنون تمام دل‌خوشی اهالی فوتبال در قم به لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های این استان است و در حالی که قرار بود لیگ برتر فوتبال قم از روز 16 آبان ماه آغاز شود اما پس از گذشت حدود یک ماه همچنان از نظر هیأت فوتبال قم زمین و زمان مشکل دارد و این هیأت می‌گوید زمین برای برگزاری مسابقات در اختیار ندارد اما اداره کل ورزش چنین اعتقادی ندارد.

جواد رنگرز جدّی مسوول برگزاری لیگ فوتبال باشگاه‌های استان قم در این باره اظهار کرد: اگر زمین باشد این هفته و یا هفته آینده مسابقات را آغاز می‌کنیم در حالی که رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان استان قم در پاسخ گفته ورزشگاه یادگار امام و شهید حیدریان در اختیار شما.

حال قضاوت با کارشناسان این رشته و اهالی فوتبال قم است که بررسی کنند کم‌کاری در راه شروع دوره جدید لیگ برتر فوتبال قم از کجاست؟

انتهای پیام / 78002