کد خبر ۸۱۱۲۵ ۲۳۳ بازدید انتشار : ۵ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۹

همایش تخصصی امنیت کسب و کار، پیشگیری حقوقی در قم برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، نخستین همایش تخصصی امنیت کسب و کار، پیشگیری حقوقی از جمله همایش های آموزشی و تخصصی با پنل های متفاوت و خاص بود که با هدف کمک به توسعه کسب و کار و اقتصاد کارآفرینان و متخصصین حوزه کسب و کار طراحی و برنامه ریزی اجرا شد.

از اهداف برگزاری این همایش می شود به توسعه فرهنگ استفاده از مشاوره تخصصی حقوقی در صاحبان کسب و کار انتقال تجربه از افراد موفق به دانشجویان و کارآفرینان جوان، هم افزایی بین نیروهای فعال کسب و کار استان قم، تعامل و ارتباط بیشتر کارآفرینان با دانشگاه اشاره کرد.

در این همایش چند پنل تخصصی با حضور اساتید برجسته برگزار شد که در این راستا می شود به پنل انتقال تجربه و پنل حقوقی با حضور اساتید برجسته اشاره کرد.

اساتیدی مانند مهدی صفایی کار آفرین موفق ملی در سال های 92 تا 97،غلامحسین الله یاری نایب رئیس اتاق بازرگانی در پنل انتقال تجربه به ایفای سخن پرداختند.

 همچنین در پنل حقوقی؛ یکی از اساتید برجسته حقوق تجارت ایران به سخنرانی پرداخت و با حضور دکتر اخوان رئیس پارک علم و فناوری استان قم از محصول فناور حقوقی ایمن سازی حقوقی با ال پی رونمایی شد.

همچنین نکات طلایی و کاربردی حقوق کسب و کار با ارائه محمد حسین مرادی مدیرعامل مرکز حقوقی پارس آرا ارائه شد.

در بخش دیگری از این همایش موت کورن حقوقی « شبیه سازی جلسه دادگاه یا تئاتر حقوقی با موضوع تاجر ورشکسته» با همکاری دانشگاه مفید برگزار شد.