کد خبر ۸۱۷۰۸ ۹۵۲ بازدید انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۴۵
با حضور معاون سازمان امور مالیاتی کشور؛

مدیرکل جدید امور مالیاتی قم معارفه شد+عکس

علیزاده مدیرکل امور مالیاتی غرب استان تهران،مدیرکل جدید امور مالیاتی قم شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم (قم‌نا)، مديرکل جديد امور ماليات استان قم امروز در مراسمی با حضور معاون سازمان امور مالياتی کشور معرفی  شد.

در این مراسم علیزاده به عنوان مدیرکل جدید امور مالیاتی استان قم منصوب و از خدمات ۳ ساله آقای امدادی فر با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

 علیزاده پیش از این مدیرکل امور مالیاتی غرب استان تهران بوده است.

جنتی معاون توسعه و منابع سازمان امور مالیاتی کشور در این مراسم، با اشاره به جنگ تمام عیار اقتصادی فعلی، گفت: سازمان امور مالیاتی تلاش می‌کند بر اساس توانایی مردم نسبت به دریافت مالیات اقدام کند که به استناد اظهارنامه و مطابق با قوانین و مقررات اظهار شده باشد.

 غضنفری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار هم در این مراسم، مالیات را از جمله منابع درآمدی کشور به جای نفت عنوان کرد و گفت: درآمد‌های مالیاتی در زمینه‌های مختلفی مانند امور عمرانی و ایجاد اشتغال و سرمایه گذاری به کار می‌رود، اما بی اطلاعی مردم از این امر، از جمله نقاط ضعف است که باید برای حل آن تلاش شود.

 امدادی فر مدیر کل سابق امور مالیاتی قم نیز رضایت مودیان به منظور رونق هرچه بیشتر تولید و جلب رضایت مردم، جلوگیری از فرار‌های مالیاتی و یافتن منابع جدید مالیاتی را از مهمترین اقدامات خود در دوران سه ساله خدمت عنوان کرد.

علیزاده مدیر کل جدید امور مالیاتی استان هم گفت: این اداره برای همراهی با مودیان مالیاتی برای رونق هر چه بیشتر تولید و جلب رضایت مردم آمادگی کامل دارد.

 خبرهای بیشتر را در کانال تلگرام پایگاه اطلاع رسانی خبر قم (قم‌نا) بخوانید