کد خبر ۸۱۹۰۳ ۲۶۲ بازدید انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۰۷

توسعه زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی در قم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم (قم‌نا)، بهرام سرمست ظهر امروز در جلسه کارگروه ملی تسهیل و رفع موانع تولید در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری قم با اشاره به ویژگی‌های استان قم اظهار کرد: این استان گرچه به عنوان یک استان صنعتی شناخته نمی‌شود، اما بخش خصوصی قوی دارد و با توجه به توسعه شهرک‌های صنعتی در قم، این استان رو به صنعتی شدن می‌رود.

وی ادامه داد: استان قم به لحاظ نزدیکی به استان تهران و قرار گرفتن در محورهای مواصلاتی 17 استان، مزایای مهمی برای توسعه صنعتی دارد و توسعه زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی در این استان، دارای اهمیت زیادی است.

استاندار قم افزود: قوانین زیادی در کشور داریم، ولی باید در اجرای قوانین تسهیل گری صورت بگیرد و تجدیدنظر در خصوص قوانینی که دست و پاگیر هستند در سطح ملی انجام شود.

سرمست تولیدکنندگان را بهترین مشاوران اجرایی برای مدیران دانست و تصریح کرد: هنر مدیران این است که خودشان را به جای تولیدکنندگان بگذارند و از عینک آن‌ها به مساله نگاه کنند، در آن صورت به موفقیت خواهند رسید، توفیقی اگر در قم داشتیم، به دلیل تعامل خوب بین مدیران و تولیدکنندگان در این استان بود.

وی ادامه داد: به صورت شبانه روزی در خدمت تولیدکنندگان در استان قم هستیم، اما برخی از مسائل از اختیارات مدیران استان خارج است و باید به دنبال حل برخی از مشکلات در سطح ملی باشیم.

استاندار قم خاطرنشان کرد: در این استان نه نگاه استانی بلکه نگاه ملی داریم و به دنبال این هستیم که باری را بر دوش دولت نگذاریم و اجازه ندهیم مشکلی در قم به وجود بیاید که دولت درگیر آن شود.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/