کد خبر ۸۱۹۷۱ ۸۲۳ بازدید انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۱
با حضور گسترده مردم قم؛

پیکر هفت تن از شهدای سانحه هوایی در قم تشییع شد+تصاویر

در این مراسم تشییع کنندگان ضمن همدردی با خانواده‌های شهدای سانحه هواپیمای اکراینی، با سر دادن شعارهایی از زیاده‌خواهی‌های آمریکا در منطقه اعلام انزجار کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم (قم‌نا)، آیین تشییع و خاکسپاری پیکر هفت تن از شهدای سانحه هوایی سقوط هواپیمای اکراینی، ساعت ۹ صبح امروز با حضور گسترده مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه قم از مقابل مسجد امام حسن عسکری (ع) تشییع و در حرم بانوی کرامت حضرت معصومه (س) خاکسپاری شد.

بر اساس این گزارش در این مراسم پیکر شهید محمدامین بیروتی، پیکر زوج شهید محمد صالحه و زهرا حسنی سعدی و پیکر خانواده شهید امیرحسین اویسی، سارا حمزه‌ای و عسل اویسی در میان حزن و اندوه مردم پایتخت انقلاب تشییع شدند.

در این مراسم، تشییع کنندگان ضمن همدردی با خانواده‌های شهدای هواپیمای اکراینی، با سر دادن شعارهایی از زیاده‌خواهی‌های آمریکا در منطقه اعلام انزجار کردند.

پس از تشییع این شهدا، نماز توسط آیت الله نوری همدانی و با حضور خیل عظیم مردم در صحن امام رضا(ع) حرم حضرت معصومه(س) اقامه شد.

پیکر این شهدا در صحن امام رضا(ع) در حرم حضرت معصومه(س) به خاک سپرده شدند.

دیشب نیز آیین بزرگداشت شهدای سانحه هوایی پس از فریضه عشاء از سوی نهاد‌های حوزوی در مسجد اعظم قم برگزار شد، در این آیین مراجع عظام تقلید حضرات آیات مکارم شیرازی، نوری همدانی، سبحانی، علوی گرگانی، برخی اعضای شورای عالی، جامعه مدرسین و مدیریت حوزه‌های علمیه، نمایندگان بیوت مراجع، نمایندگان مجلس، مسئولان استانی و خیل عظیم مردم شهید پرور قم حضور داشتند.

بامداد چهارشنبه هجدهم دی ماه یک فروند هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ اوکراین، راس ساعت ۶ و ۱۲ دقیقه پس از خروج از فرودگاه امام خمینی (ره) در نزدیکی شهریار سقوط کرد که در این سانحه تعداد ۱۷۶ مسافر جان باختند، به گفته منابع خبری ۱۶۷ نفر از این تعداد مسافر و ۹ نفر آن، پرسنل و خدمه هواپیما بودند.

گزارش تصویری قم‌نا از تشییع پیکرهای شهدای سانحه هوایی در قم

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/