کد خبر ۸۲۷۳۰ ۲۳۱ بازدید انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۱۱
معاون بازرگانی قم:

۱۰۵۰ تن میوه شب عید در قم خریداری شد / ممنوعیت عرضه کالاهای خارجی در نمایشگاه های بهاره استان

پروان گفت:۷۰۰ تن پرتغال از مازنداران و ۳۵۰ تن سیب از شهر دماوند برای میوه شب عید قم خریداری شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، پروان،معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت قم روز جمعه در جلسه کارگروه ستاد تنظیم بازار قم با اشاره به تامین میوه شب عید اظهار کرد: قرارداد و خرید ۷۰۰ تن پرتغال از مازنداران و ۳۵۰ تن سیب از شهر دماوند برای میوه شب عید قم انجام گرفته است.

او ادامه داد: از روز نخست اسفندماه روند بارگیری و انتقال این محصولات به استان قم انجام می گیرد و در سطح استان توزیع می شود.

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت قم هم با اشاره به صدور حواله کالاهای اساسی، گفت: در بهمن ماه ۶ هزار و ۷۰۰ تن حواله خرید شکر در قم صادر شده است.

پروان گفت: از ابتدای بهمن ماه همچنین برای خرید ۲۴۰ تن برنج پاکستانی حواله به مباشران صادر شده و در رابطه با تامین گوشت سبک و سنگین مشکلی وجود ندارد.

او بیان کرد: در دی ماه یک هزار و ۲۸۴ حلقه لاستیک سنگین در سطح قم تامین و توزیع شده است.

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت قم عنوان کرد: همچنین در روزهای گذشته ۵ هزار حلقه لاستیک سبک در استان تامین و تاکنون ۳ هزار حلقه از آن توزیع گردیده است.

پروان با اشاره به روند ساماندهی فعالیت واحدهای گاز «ال پی جی» اظهار کرد: سازمان آتشنشانی شهرداری قم از ساماندهی این صنف و اختصاص مکان خاص برای آن به دلیل مخاطراتی که دارد مخالفت کرده است.

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت قم تصریح کرد: در برگزاری نمایشگاه های بهاره عرضه کالاهای خارجی ممنوع است.

او اضافه کرد: این نمایشگاه ها از ابتدای فروردین ماه آغاز و تا ۲۵ همین ماه ادامه پیدا می کند.

پروان بیان کرد: برگزاری نمایشگاه بهاره در شهرک پردیسان و سایت استانداری برای جلوگیری از سرریز جمعیت به هسته مرکزی شهر در دستور کار قرار دارد.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/