کد خبر ۸۲۸۶۵ ۱۸۲ بازدید انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۰
حضور یک پارچه مردم قم در چهل‌ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی؛

مردم بار دیگر وفاداری خود به انقلاب اسلامی را ثابت کردند

مردم ولایتمدار قم همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با حضور گسترده و باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن حماسه‌ای دیگر در تاریخ این شهر خلق کردند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، مردم انقلابی قم امروز با مشت‌هایی گره کرده و به یاد روز‌های پرحادثه نخستین سال‌های دهه چهل و روز‌های خونین بهمن 57 به خیابان‌ها آمدند تا بار دیگر با ثبت حضوری بی نظیر در راهپیمایی 22 بهمن، شکر نعمت انقلاب اسلامی را به جای آورند.

حضور قشر‌های مردم از نسل‌های مختلف، حتی کسانی که سال‌های مبارزات و پیروزی انقلاب اسلامی را درک نکرده اند، نشان از اوج همدلی و وحدت این ملت همیشه سرافراز است که با بیش از چهار دهه مقاومت و ایستادگی، هیمنه پوشالی رژیم تروریست آمریکای جنایتکار را در هم شکسته اند. 

راهپیمایی 22 بهمن همواره برای ملت ایران مهم و از نظر سیاسی و امنیتی سرمایه ای بزرگ محسوب می شود. هر بار که ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن حضور پیدا می کنند، انرژی جدیدی به انقلاب وارد می شود و دشمنان این ظرفیت قوی در کشور را احساس می کنند.

راهپیمایی 22 بهمن امسال اهمیت بیشتری دارد، زیرا آمریکایی ها طی یک سال گذشته تلاش کردند امیدواری را در ملت ایران از بین ببرند و رفتار برادرانه را از مردم انقلابی ایران دور کنند و اهمیت این راهپیمایی برای مردم به علت متقارن شدن با چهلمین روز شهادت سردار قاسم سلیمانی بیشتر است.

در شرایط فعلی باتوجه به توطئه‌های متعدد دشمنان انقلاب اسلامی، نیاز به وحدت ملی و حرکت در مسیر انسجام و یکپارچگی، بیشتر از گذشته احساس می‌شود و در راستای حفظ منافع ملی، باید خارج از تفکر جناحی و تعلقات گروهی و به دور از دلخوری‌ها و کاستی‌هایی که غالباً متأثر از رخوت و سستی مسئولان کشور در انجام نیازهای ضروری مردم است، باید با نگاه به منافع و امنیت ملی، در این مناسبت مهم و تأثیر گذار شرکت کرد. انتظار این است که راهپیمایی خودجوش و مردمی 22 بهمن امسال در شرایط فعلی باید به گونه‌ای برگزار شود که قوی‌تر و پرشکوه‌تر از سال‌های گذشته باشد. چراکه این حضور موجب حفظ منافع ملی و تقویت امنیت ملی کشور خواهد شد.

هر ساله در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی میلیون ها نفر حضور خود را ثابت کرده و  طی 4 دهه اخیر در راهپیمایی 22 بهمن حماسه‌های تماشایی را خلق کرده اند.
مردم با وجود سرمای شدید در سراسر ایران در راهپیمایی بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شرکت میکنند که این موضوع هر سال بازتاب وسیع جهانی داسته است.

در هر حال حضور در راهپیمایی 22 بهمن امسال، بیش از هر سالی ضرورت دارد و این حضور باعث می شود که غرب دریابد اعمال تحریم های غیر انسانی اش هیچ تاثیری بر نگرش مردم ایران در خصوص حکومت جمهوری اسلامی ندارد و تا پای جانشان پای ان نظام و خون شهدا ایستاده اند.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/