کد خبر ۸۳۰۴۴ ۷۵۰ بازدید انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۰

آیت‌الله سبحانی: شرکت در انتخابات از الزامات شرعی است

مرجع تقلید شیعیان با تأکید بر اینکه رأی دادن از الزامات شرعی بوده و حفظ نظام از اوجب واجبات است گفت: باید همگی در انتخابات حضوری پرشور و باشکوه داشته باشیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)،  آیت‌الله جعفر سبحانی پیش از ظهر امروز در جلسه درس خارج اصول خود در مسجد اعظم قم، با نقل حدیثی از امام علی(ع) اظهار داشت: آن حضرت می‌فرمایند اگر کسی نقطه قوتی در مدیریت داشته باشد من با او کار می‌کنم و دنبال آن نیستم که همه نقاط قوت در او جمع باشد.

مرجع تقلید شیعیان افزود: اگر بنا باشد دنبال کسی بروم که همه خصال خیر در او جمع باشد تنها می‌مانم، بنابر این اگر کسی یک نقطه قوت در او باشد با او کار خواهم کرد، به‌جز دو گروهی که مذهب ندارند و یا عاقل نبوده و دیوانه هستند.

وی با اشاره به انتخابات پیش‌روی مجلس شورای اسلامی گفت: آقایانی را که شورای نگهبان تأیید کرده‌اند لابد همگی یک نقطه قوتی دارند، ان‌شاءالله عاقل و متدین هستند ما نیز باید تلاش کنیم هر کدام از این آقایان که این دو خصلت را دارند را برای مجلس آینده انتخاب کنیم.

آیت‌الله سبحانی با تأکید بر اینکه رأی دادن از الزامات شرعی بوده و حفظ نظام از اوجب واجبات است، تصریح کرد: باید همگی در انتخابات حضوری پرشور و باشکوه داشته باشیم.

استاد سطوح عالی حوزه‌های علمیه قم با بیان اینکه عمل امروز و فردای ما امروز مکمل راهپیمایی 22 بهمن است خاطرنشان کرد: برای آن که دشمن را خار کرده و او را سبک کنیم باید در انتخابات شرکت کرده و ما هم شرکت خواهیم کرد.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/