کد خبر ۸۴۳۴۹ ۵۵۵ بازدید انتشار : ۳ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۱
استاندار قم:

کنترل مبادی ورودی و خروجی استان با سخت‌گیری بیشتری دنبال شود

گروه استان‌ها- استاندار قم با اشاره به اجرای طرح کنترل مبادی ورودی و خروجی‌های استان گفت: برای تعطیلات پیش‌رو باید سخت‌گیری‌ها را بیشتر کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، بهرام سرمست امروز در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان قم در سالن جلسات استانداری با اشاره به اجرای طرح کنترل مبادی ورودی و خروجی‌های شهر اظهار داشت: انجام این کار مصوبه ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا است.

استاندار قم با تأکید بر کنترل تمامی خروجی‌های استان و افزایش این کار گفت: از نظر تأمین نیروی انسانی و  پشتیبانی آن‌ها و افزایش ساعت کار این نیروها در جهت کنترل مبادی ورودی و خروجی شهر باید تدابیر لازم اندیشیده شود و برای تعطیلات پیش‌رو باید سخت‌گیری‌ها را بیشتر کنیم.

وی با اشاره به نظم و ساماندهی گروهای پا به کار، ستادهای مردمی و مجمع خیرین استان گفت: با تدابیر اندیشیده شده تلاش کردیم این گروه‌ها از موازی‌کاری بپرهیزند، همچنین تقسیم حوزه کردیم تا بخشی از  نیروها برای اقشار آسیب‌پذیر برنامه‌ریزی کنند و تعدادی نیز در زمینه تجهیزات پزشکی و کادر درمانی ورود پیدا کنند.

 سرمست بیان کرد: طبق گزارش‌های واصله وضعیت استان قم نسبت به سایر استان‌ها در نظم و ساماندهی گروه‌های مردمی و خیرین مطلوب است، لازم است که از این بزرگواران تقدیر و قدردانی لازم صورت بگیرد.

استاندار قم با اشاره به اختصاص 60 میلیارد تومان اعتبار برای بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) ابراز کرد: تکمیل دو بیمارستان مادر و امیرالمؤمنین(ع) در این موقعیت تبدیل تهدید به فرصت بوده و ورود این دو بیمارستان به مدار درمان در راستای خدمت به سلامت استان خواهد بود.

وی با اشاره به جلسه ویدئو کنفرانسی رئیس‌ جمهور با استانداران گفت: یکی از محورهای مورد تأکید حمایت و صیانت از قشر کارگر و بخش تولید بود، در این زمینه هم باید  نظرات فعالان اقتصادی موردتوجه قرار گیرد و هم باید دستگاه‌های اجرایی برنامه‌های عملیاتی خود را تا 20 فروردین ارائه کنند.

سرمست در پایان خاطرنشان کرد: این بخش‌های اقتصادی باید از هم‌اکنون در اولویت ستاد رفع موانع تولید قرار گیرد و جلساتی در این زمینه ترتیب داده شود.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/