کد خبر ۸۴۴۷۴ ۱۶۹ بازدید انتشار : ۶ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۶
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم؛

آمار بستری بیماران در بیمارستان‌های قم کاهش یافته است

قدیر گفت:بحث پیشگیری از کرونا در استان در اولویت است، بستری‌ها در بیمارستان‌های قم کاهش یافته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، محمد رضا قدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم سه شنبه شب در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان قم در سالن جلسات کرامت استانداری با اشاره به بیماران مرخص شده از بیمارستان‌های شهر قم گفت: این بیماران باید به صورت اجباری به نقاهتگاه انتقال پیدا کنند تا مطمئن شویم که دیگر ناقل کرونا نیستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم افزود: دکتر جوهری نخستین شهید پزشک مدافع سلامت استان که متخصص گوش و حلق و بینی بود، پس از چند روز بستری در بخش مراقبت‌های ویژه جان خود را از دست داد.

او ادامه داد: در خصوص زباله‌های عفونی در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی شهر قم نظارت صورت می‌گیرد و این زباله‌ها از زباله‌های عادی جدا می‌شوند.

قدیر پایگاه‌های بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم را فعال دانست و تصریح کرد: بحث پیشگیری از کرونا در استان در اولویت است، بستری‌ها در بیمارستان‌های قم کاهش یافته است و از تیم درمانی خوبی در استان برخوردار هستیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم یادآورشد: به دنبال افزایش ثبت نام مردم استان قم در سامانه سلامت هستیم تا مردم بیشتری در زمینه کرونا مورد غربالگری قرار بگیرند.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/