کد خبر ۸۴۵۲۵ ۱۸۲ بازدید انتشار : ۷ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۴۷

9 مرکز درمانی در استان قم به بیماران مشکوک و مبتلا به‌کرونا رسیدگی می‌کند

معاون دانشگاه علوم پزشکی قم‌گفت: مراقبین سلامت زحمات زیادی می کشند‌ که باید فعالیت های آنها دیده شود و مورد تجلیل قرار بگیرند، در استان قم 9 مرکز 16 ساعت به بیماران کرونایی رسیدگی می کند و 5 هزار و 160 نفر به این مراکز مراجعه کردند.

- اخبار استانها -

سیامک محبی در گفت و‌گو با خبرنگار تسنیم در قم، اظهار داشت: تاکنون 471 هزار و 476 نفر از قم در سایت سلامت ثبت نام کردند که از این تعداد 42 هزار و 445 نفر نیازمند پیگری بودند که معاون سلامت باید ضمن تماس، آنها را تحت مراقبت قرار دهد و همچنین 9 هزار و 790 نفر نیازمند پیگیری بودند.

وی افزود: استان قم در "سامانه سیب" که سامانه کشوری در زمینه پیگیری سلامت افراد است در منطقه سبز قرار دارد و 89 درصد افرادی که نیازمند پیگیری بودند وضعیت سلامت آنها مورد توجه قرار گرفته است.

دانشجویان چهارمحال و بختیاری پای کار مبارزه با ویروس کروناتعداد فوتی‌های کرونا در گلستان به 156 نفر رسید875 نفر از مبتلایان به کرونا ویروس در ایلام بهبود یافتند

معاون دانشگاه علوم پزشکی قم تصریح کرد: در زمینه خدمات غربالگری که در استان قم در حال انجام است تا عصر امروز 91 هزار و 951 نفر غربال و بررسی شدند و روز چهارشنبه 102 هزار نفر غربال شدند و همچنین روزهای گذشته روند صعودی بوده و تا ساعت 22/30 امشب ادامه دارد.

محبی خاطرنشان کرد: مراقبین سلامت زحمات زیادی می کشند که باید فعالیت های آنها دیده شود و مورد تجلیل قرار بگیرند، در استان قم 9 مرکز 16 ساعت به بیماران کرونایی رسیدگی می کنند و 5 هزار و 160 نفر به این مراکز مراجعه کردند.