کد خبر ۸۴۵۶۱ ۲۴۴ بازدید انتشار : ۸ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۱۹

54 بیمار مشکوک به کرونا در قم بستری شدند / ترخیص 47 بیمار

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم از پذیرش 118 نفر با تشخیص احتمالی ابتلا به کرونا خبر داد و گفت: 47 نفر از بیماران بستری در بخش‌ها پس از بهبودی نسبی توسط پزشکان معالج از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

- اخبار استانها -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، محمدرضا قدیر در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: طی 24 ساعت گذشته و تا ساعت 14 امروز، 118 نفر در مراکز درمانی با تشخیص احتمالی ابتلا به کرونا پذیرش‌شده‌اند.

وی با اشاره به بستری شدن 54 نفر از این مراجعه‌کنندگان در بخش‌های بیمارستانی تصریح کرد: مابقی پس از معاینه و بررسی در بخش اورژانس مراکز با دستورات دارویی و بهداشتی مرخص شده‌اند.

آزمایش کرونای 19 گلستانی دیگر مثب شد / تعداد فوتی‌ها به 167 نفر رسیدتعداد پرسنل کادر درمانی مبتلا به ویروس کرونا در ایلام به 15 نفر افزایش‌ یافتآمار مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به 108 نفر رسید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم خاطرنشان کرد: همچنین در شبانه‌روز گذشته، 47 نفر از بیماران بستری در بخش‌ها پس از  بهبودی نسبی توسط پزشکان معالج از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

گفتنی است مراکز بیمارستانی و پایگاه‌های بهداشتی استان طبق برنامه و در راستای تکالیف محوله از سوی ستاد کروناویروس دانشگاه علوم پزشکی قم آماده خدمت‌رسانی به بیماران و شهروندان در همه حوزه‌های بهداشتی و درمانی هستند.