کد خبر ۸۶۸۰۱ ۱۷۰ بازدید انتشار : ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۴۹
طی اردیبهشت‌ماه انجام شد؛

امدادرسانی هلال احمر به مصدومان ۲۰ حادثه در قم

قم - معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم گفت: طی اردیبهشت توسط این مرکز به ۸۰ مصدوم در ۲۰ حادثه به وقوع پیوسته شامل حوادث جاده‌ای، سیل و کوهستان امدادرسانی شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، هادی سلیمی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: طی اردیبهشت ماه به ۲۰ حادثه به وقوع پیوسته در قم امدادرسانی شده است که شامل ۱۳ مورد حادثه جاده‌ای، چهار مورد وقوع سیل و آبگرفتگی و سه مورد کوهستان است.

وی گفت: در حوادث اردیبهشت ماه تعداد ۸۶ نفر دچار حادثه شدند که شامل ۴۳ نفر حادثه دیده جاده‌ای و ۲۱ نفر حادثه دیده سیل و آبگرفتگی و ۲۲ نفر حادثه دیده کوهستان می‌شود.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم با بیان اینکه در ۲۰ حادثه جاده‌ای، سیل و آبگرفتگی و کوهستان به ۸۰ نفر آسیب دیده امداد رسانی شد، افزود: برای نجات آسیب دیدگان حوادث اردیبهشت ماه در عملیات امداد هوایی، ۲ سورتی پرواز در ساعت سه و سی دقیقه انجام شد.

سلیمی گفت: طی این مدت ۲۱ تیم عملیاتی با حضور ۶۳ نفر به همراه ۲ دستگاه آمبولانس به محل حوادث اعزام شدند.

وی با اشاره به انجام ۱۴ مورد عملیات رهاسازی طی یک ماهه اخیر، افزود: ۲۷ دقیقه میانگین زمان اطلاع رسانی حوادث جاده‌ای و ۱۵ دقیقه و ۴۶ ثانیه میانگین زمان حضور در صحنه عملیات حوادث جاده‌ای از اطلاع به جمعیت هلال احمر تا حضور در صحنه بوده و زمان انجام عملیات ۴۹ دقیقه و ۱۸ ثانیه گزارش شده است.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/