کد خبر ۸۶۸۴۸ ۲۷۵ بازدید انتشار : ۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۰۹

بهسازی حریم راه آهن شهر قائم قم در ایستگاه پایانی

شهردار منطقه پنج قم گفت:عملیات زیرسازی و آسفالت حریم ریل در محله های اسماعیل آباد و اکبر آباد منطقه شهر قائم قم انجام شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، اقبالیان،شهردار منطقه پنج قم با اشاره به اجرای عملیات زیرسازی و آسفالت خیابان حریم ریل راه آهن شهرقائم، بیان کرد: از آنجایی که تامین امنیت شهروندان هنگام عبور و مرور و ساماندهی وضعیت معابر یکی از مهمترین وظایف شهرداری‌ها محسوب می‌شود این پروژه به سرعت اجرای گردید.

او افزود: پروژه‌های عمرانی و خدماتی شهرداری منطقه همچنان در حال پیگیری و اجرا است،به همین منظور پس از اجرای فاز اول زیرسازی و آسفالت حریم ریل در محله اسماعیل آباد، عملیات عمرانی فاز دوم در محله اکبر آباد منطقه شهر قائم قم انجام گردید.

شهردار منطقه پنج قم در ادامه گفت: فاز دوم عملیات جدولگذاری به طول ۱۳۰۰ متر وآسفالت به مساحت بیش از ۲۹۰۰ مترمربع با توزیع ۴۵۰ تن آسفالت در محله اکبرآباد به منظور افزایش رفاه حال شهروندان و مناسب سازی محیط شهری انجام گردید، که نقش بسزایی در راه ارتباطی کوچه‌های شهرک قائم منتهی به ریل راه آهن داشته و با احداث این معبر کوچه‌ها از حالت بن بست بیرون آمده که از نظر افزایش ظریب امنیتی از جایگاه خاصی برخوردار است.

اقبالیان در پایان از مسئولین راه آهن قم تشکر و قدردانی نمود که با تعامل صورت گرفته اقدامات اجرایی این پروژه را فراهم آوردند که نتیجه آن تامین رفاه و آسایش شهروندان  است.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/