کد خبر ۸۶۸۶۴ ۳۱۶ بازدید انتشار : ۳ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۱
در مواجه با «به وقت قم»،

«لاریجانی» حاضر به پاسخگویی نشد!

عدم رو در رویی آقای لاریجانی با رسانه‌های مستقل در شرایطی صورت می‌گیرد که یکی سوالات چالش برانگیز از او این است که در طول سه دوره ریاستش بر مجلس و نمایندگی مردم چه فعالیت‌هایی برای قم انجام داده است!؟

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، اتمام دوره مجلس دهم، با پایانی بر سه دوره صدارت «علی لاریجانی» بر کرسی ریاست مجلس و نمایندگی مردم قم همراه شد.

بر همین اساس از ایشان انتظار می‌رفت که پیرامون عملکرد چندین ساله‌اش در خصوص مسائل شهری و استانی قم با رسانه‌های حوزه انتخابیه خود، گفت‌وگویی صریح و بی‌واسطه داشته باشد؛ به همین منظور سایت‌های خبری «قم‌نا» و «قم فردا» طی نامه‌ای مشترک از ایشان دعوت به عمل آورده تا با حضور برنامه اینترنتی «به وقت قم»، به صورت رو در رو به نقدها، شبهات، سوالات پاسخ دهند.

درخواستی که برای آن، هیچ پاسخی از سوی آقای لاریجانی و دفتر ایشان دریافت نشد.

آن‌چه مسلم است شفاف‌سازی و پاسخگویی به نقدهای وارده بر عملکرد هر مسئولی، ضمن اصلاح اشتباهات و بالا رفتن میزان مسئولیت‌پذیری مسئولین و سطح آگاهی جامعه، ضامن استمرار انقلاب و تحکیم ساختار درونی نظام، معرفی مدیران طراز انقلاب و از سویی دیگر رواج فرهنگ پاسخگویی در این بلبشوی قانون‌گریزی و ضعف برخی ساختارهای نظارتی کشور است.

از طرفی در خصوص آقای لاریجانی این انتظار به حقی است که رسانه‌ها بخواهند با شخصیتی که 12 سال نمایندگی آنها را در مجلس عهده‌دار بوده و به تبع آن بسیاری از امور قم نیز به وی مربوط می‌شده است؛ گفت‌وگو داشته باشند.

اما هرگز آقای لاریجانی نسبت به رسانه های قم و بسیاری از مسائل این استان توجهی نداشت و بیشتر به نظر می رسد که قم برای او، صرفا مکان و فرصتی بود که وارد مجلس شود.

عدم رو در رویی آقای لاریجانی با رسانه‌های مستقل در شرایطی صورت می‌گیرد که یکی سوالات چالش برانگیز از او این است که در طول سه دوره ریاستش بر مجلس و نمایندگی مردم چه فعالیت‌هایی برای قم انجام داده است!؟

او در انتخابات‌ها وعده‌هایی   داد که به نظر می‌رسد سرانجام آنها پیگیری نشده است.

موضوعاتی که در یک گفت‌وگوی رو در رو بهتر می‌شد دلایل آن را واکاوی کرد و با آن، عیار دوازده سال نمایندگی مردم قم را سنجید.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/