کد خبر ۸۸۱۴۸ ۱۷۵ بازدید انتشار : ۸ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۳۴

پیشرفت ۵۳ درصدی تقاطع بلوار فردوسی و بلوار پیامبر اعظم(ص)

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از خبرگزاری فارس از قم، مسعود بخشی در خصوص حوزه اجرا و نظارت بر پروژه‌های عمرانی، اظهار کرد: عملکرد شهرداری همچون ویترینی جلوی چشم شهروندان قرار دارد و شهروندان در این سال‌ها شاهد عملیات و فعالیت‌های مختلفی در مسیر عمران بوده‌اند و پروژه‌های متعددی در طول این سال‌ها به اتمام رسیده است.

مدیرکل نظارت بر امور عمرانی شهرداری قم افزود: در تلاش هستیم پروژه‌های نیمه‌کاره را در زمان‌بندی مشخص به سرانجام برسانیم، که در این راستا تسهیل رفت‌وآمد و عبور و مرور ترافیکی یکی از اهداف مهم در اجرای پروژه‌هاست.

بخشی با بیان اینکه این پروژه‌ها شامل اجرای تقاطع‌های غیرهمسطح همچون تقاطع‌های امام علی(ع)، عمار یاسر و شهدای مدافع حرم و دسترسی تونل غدیر در محدوده خیابان انقلاب، پارکینگ شرقی و بزرگراه آیت‌الله بروجردی و تقاطع همسطح آیت‌الله بروجردی است، ابراز کرد: این پروژه‌ها با لطف خدا و نگاه مدبرانه شهردار در دست اجرا، نظارت و یا در حال بهره‌برداری قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از پروژه‌های شاخص در دست اجرا، تقاطع بلوار فردوسی و بلوار پیامبر اعظم(ص) است که عملیات عمرانی آن به مبلغ ۴۷ میلیارد تومان با پیشرفت فیزیکی ۵۳ درصد آغازشده و ۴۷ درصد دیگر نیز اجرایی می‌شود که بلوار فردوسی بعد از بازگشایی و تملکات به‌صورت زیرگذر از بلوار پیامبر اعظم(ص) عبور می‌کند.

مدیرکل نظارت بر امور عمرانی شهرداری قم بیان کرد: از دیگر پروژه‌های عمرانی شاخص در قم، پروژه تقاطع غیرهمسطح کمربندی امام علی(ع) و بلوار حضرت معصومه(س) است که این بلوار یکی از ورودی‌های قم از سمت جعفریه محسوب می‌شود و به لحاظ تردد دارای مزایای ترافیکی است، که در این خصوص زیرگذری که از زیر کمربندی امام علی(ع) عبور می‌کرد و وارد شهر می‌شد به دلیل عرض کم، سال‌هاست که مشکلاتی ایجاد می‌کرد.

بخشی عنوان کرد: در جهت رفع این چالش، پروژه عمرانی طراحی شد و پس از تصویب در شورای اسلامی شهر مورد اجرا قرار گرفت و با ۵۳ درصد پیشرفت فیزیکی در حال احداث است که امیدواریم تا پایان سال عملیاتی شود.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/