کد خبر ۸۸۳۱۲ ۱۹۱ بازدید انتشار : ۱۲ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۰۲:۴۲

۵ قرارداد سرمایه‌گذاری جدید در دستور کار شهرداری قم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم،  سیدمرتضی سقائیان‌نژاد د در آیین امضا قرارداد سرمایه‌گذاری و مشارکت با بنیاد تعاون ارتش جمهوری اسلامی و سرمایه‌گذار بخش خصوصی، با بیان اینکه قم سالیانه بیش از ۲۰ میلیون زائر دارد اظهار کرد: وجود حرم مطهر حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران که پایگاه منتظران ظهور است جایگاه والایی به شهر قم بخشیده است؛ وجود بیوت مراجع عظام تقلید و حوزه‌های علمیه و قرارگیری این شهر در نزدیکی تهران و شاهراه مواصلاتی مرکز کشور، وجود بیمارستان‌های تخصصی و مهاجرپذیری این شهر از جمله ظرفیت‌های این شهر است که ایجاب می‌کند حضو زائرین در این شهر افزایش یافته و شرایط رفاه برای آنها باید فراهم شود.

شهردار قم با تاکید بر اینکه سالیانه بیش از هزار میلیارد تومان پروژه عمرانی در قم اجرا می‌شود، گفت: سالیانه بیش از ۳۰۰ هکتار فضای سبز در شهر ایجاد شده و در حال حاضر سرانه فضای سبز این شهر به بیش از ۲۰ مترمربع رسیده است.

سقائیان‌نژاد با اشاره به بسته‌های حمایتی که برای سرمایه‌گذاران فراهم شده و اعتماد متقابل ایجادشده بین سرمایه‌گذاران و شهرداری، افزود: ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در شهر قم بسیار زیاد است و فقط همین دو قرارداد رقمی بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان را به خود قرار می‌دهد.

وی اضافه کرد: ۵ قرارداد سرمایه‌گذاری دیگر در دستور کار شورای سرمایه‌گذاری شهرداری است که سعی داریم در نیمه نخست سال تعیین تکلیف شود و بتوانیم خدمات بهتری را به مردم ارائه کنیم.

شهردار قم بیان کرد: بسترهای سرمایه‌گذاری در شهر قم باید بیش از پیش تسهیل شود و بتوانیم هرچه سریع‌تر اجرا و بهره‌برداری از پروژه‌های سرمایه‌گذاری را برای خدمات رسانی بهتر به مردم شاهد باشیم.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/