کد خبر ۸۸۵۴۳ ۱۲۹ بازدید انتشار : ۱۸ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۰۲:۱۷

پیاده راه انقلاب تا پایان شهریورماه به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از خبرگزاری فارس از قم، مجید متین فر با اشاره به اهمیت پیاده‌روسازی در سطح منطقه هفت و هسته مرکزی شهر، اظهار داشت: در سال جاری بحث‌های مختلف پیاده‌راه سازی‌هایی در برنامه داریم که در محدوده منطقه ۷ ایجاب می‌کند عملیاتی شود.

مدیر منطقه هفت قم با بیان اینکه سطح بیشتر منطقه بافت فرسوده و پرتراکم است، ابراز کرد: در این منطقه با توجه به تراکم بافت و محدود بودن راه‌های توسعه‌ای، یکی از هدف‌گذاری‌ها، زیباسازی و بهینه‌سازی سیما و منظر شهری را در دستور کار خود داریم.

متین‌فر با بیان اینکه بهبود وضع موجود یکی از اولویت‌های مهم شهرداری است، تصریح کرد: پیاده‌راه سازی جزء پروژه‌های مهم است که در دو سال اخیر پیاده‌روسازی خیابان ارم در حدفاصل شهید دل آذر تا قبرستان شیخان و ورودی خیابان انقلاب انجام پذیرفت که با اتمام پروژه رضایتمندی از طرف کسبه و مردم داشتیم.

وی تصریح کرد: امسال پروژه دیگر در ادامه مسیر تعریف‌شده که حدفاصل خیابان عمار یاسر تا خیابان ارم با توجه به آشفتگی و معضلات در این محدوده را شامل می‌شود و اقدامات خوبی به همت مسئولان انجام‌شده تا بتوانیم تا ماه محرم و پایان شهریورماه این پروژه را به اتمام برسانیم.

مدیر منطقه هفت قم عنوان کرد: در کنار پروژه‌ها، پیاده‌روسازی خیابان ۱۹ دی را در دست اقدام داریم که سال قبل بخشی از آن انجام شد و ادامه آن در سال جاری پیش‌بینی‌شده است.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/