کد خبر ۸۹۳۸۲ ۱۴۰ بازدید انتشار : ۹ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۲۸
معاون استاندار قم:

برنامه‌های اعیاد قربان و غدیر در استان قم برگزار نمی‌شود

معاون استاندار قم گفت:با توجه به روند افزایشی آمار کرونا مراسم روز عرفه و اعیاد قربان و غدیر در استان‌هایی که وضعیت سفید دارند برگزار می‌شود و در سایر استان‌ها ممنوع است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، بیژن سلیمان‌پور امشب در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به برگزاری مراسم دعای عرفه و نماز عید قربان اظهار داشت: با توجه به اعلام نظر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و تصمیماتی که در کمیته امنیتی و انتظامی زیرمجموعه ستاد مدیریت کرونا ابلاغ شد و با توجه به روند افزایشی آمار کرونا مراسم روز عرفه و اعیاد قربان و غدیر در استان‌هایی که وضعیت سفید دارند برگزار می‌شود و در سایر استان‌ها ممنوع است.

وی افزود: با توجه به اینکه استان قم در وضعیت هشدار قرار گرفته هیچ‌گونه برنامه‌ای برگزار نشده و به شهروندان توصیه می‌شود از برنامه‌هایی که در صداوسیما و فضای مجازی برگزار می‌شود، کسب فیض کنند.

معاون سیاسی امنیتی و امور اجتماعی استانداری قم بابیان اینکه هرگونه مراسم در این رابطه در استان‌های غیرسفید ممنوع است، بیان کرد: انشاالله با همکاری شهروندان و رعایت موارد بهداشتی برای شکست کرونا اقدام مؤثری داشته باشیم.

سلیمان پور خاطرنشان کرد: از شهروندان تقاضا داریم رعایت پروتکل‌های بهداشتی را مدنظر قرار داده و در زمینهٔ رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و شست و شوی دست‌ها اهتمام داشته باشند.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/