کد خبر ۹۱۲۸۴ ۱۰۳ بازدید انتشار : ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۱۹

برگزاری مانور اطلاع‌رسانی «شیوه پیشگیری از کرونا» در قم

مرحله نخست مانور اطلاع‌رسانی شیوه پیشگیری از ویروس کرونا به همت معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی قم و با همکاری دستگاه‌های اجرایی استان قم برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، سمیرا حاجی صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، ضمن گلایه از بی‌توجهی برخی از افراد نسبت به شیوع ویروس کرونا عنوان کرد: با توجه به استمرار وضعیت فوق قرمز در استان قم و بی‌توجهی برخی همشهریان نسبت به هشدارها، مانور حساس‌سازی مردم نسبت به شیوع کرونا برگزار شد.

 وی افزود: این مانور از مسجد امام حسن عسکری(ع) آغاز و ضمن رژه خودروهای اورژانس، نیروهای دانشگاه علوم پزشکی قم در لباس کادر درمانی به ارائه آموزش‌های لازم و توزیع تراکت‌های آموزشی میان کسبه و مردم پرداختند.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی قم تصریح کرد: از همشهریان انتظار داریم که با درک درست شرایط، همراهی لازم را با کادر بهداشت و درمان برای کنترل بیماری کووید-۱۹ داشته باشند و با استفاده از ماسک، فاصله‌گذاری اجتماعی و شرکت نکردن در مراسمات عزاداری و شادی به کاهش بیماری کمک کنند.

وی در پایان عنوان کرد: لازم می‌دانم از زحمات نیروی انتظامی، راهنمایی و رانندگی، فوریت‌های پزشکی، شهرداری و بازاریان که با معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی قم همکاری لازم را داشتند تشکر کنم.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/