کد خبر ۹۱۲۹۶ ۱۷۵ بازدید انتشار : ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۴۶
سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی قم:

مردم با نذر کتاب در توسعه منابع کتابخانه‌های عمومی سهیم باشند

سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی قم مردم را به مشارکت در نذر کتاب در قالب پویش«اهدای کتاب، اهدای آگاهی»دعوت کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سجاد عمرانی، سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی قم با دعوت از علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی به پویش «اهدای کتاب، اهدای آگاهی» گفت: نقش کتابخانه‌های عمومی به عنوان متولی ترویج کتابخوانی، تسهیل زمینه مطالعه کم هزینه و دسترسی به کتاب‌های مناسب برای مخاطبان است و یکی از روش‌های مجموعه سازی در کتابخانه‌ها، تامین منابع اطلاعاتی و اهدای کتاب است.

او اضافه کرد: هدف از  پویش «اهدای کتاب، اهدای آگاهی»گسترش مشارکت همگانی در حمایت از کتابخانه‌های عمومی، تقویت مخازن و به روزرسانی کتاب‌های موجود در کتابخانه است.

عمرانی افزود: این پویش رخداد بزرگ فرهنگی است که باعث ارتقای سطح فرهنگ مطالعه خواهد شد و در آینده‌ای نزدیک نتایج و روز‌های بهتری را برای جامعه فراهم می‌آورد.

سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی قم با ابراز امیدواری درباره این پویش بیان کرد: امیدواریم مردم با نذر کتاب در توسعه منابع مفید و کاربردی و مورد نیاز جامعه سهیم باشند.

او انجام هر چه بهتر این امر را نیازمند همکاری نهاد‌ها و مراکز فرهنگی ـ مذهبی دانست و گفت: اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی آماده دریافت کتاب‌های اهدایی مردم در جهت غنی‌سازی و تقویت منابع اطلاعاتی کتابخانه‌ها است که بنده به سهم خودم از همه شرکت‌کنندگان تشکر می‌کنم.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/