کد خبر ۹۲۳۰۴ ۱۵۱ بازدید انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۴۴
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم اعلام کرد:

قم در آستانه «قرنطینه» / بدون کمک مردم از کرونا عبور نمی کنیم

محمدرضا قدیر گفت: رعایت بهداشت و مسائل بهداشتی سبب درمان ویروس کرونا می شود که این موضوع غیر از مشارکت مردم حاصل نمی شود و اگر همچنان شدت ابتلا به ویروس کرونا در استان افزایشی باشد محدودیت بیشتری را اعمال کرده و قرنطینه قابل توجه اعمال می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، محمدرضا قدیر در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت ویروس کرونا در قم اظهار داشت: همچنان بار مراجعه افرادی که مبتلا به کرونا می شوند به بیمارستان های استان زیاد است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم افزود: روزانه حدود 90 الی 120 نفر مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان های استان بستری می شوند و همچنین 140 بیمار بدحال داریم.

وی بیان کرد: با توجه به شرایط کرونا در استان قم مردم باید ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک از حضور در تجمعات جلوگیری کنند و محدودیت‌ها باید اعمال شود؛ مردم باید همکاری کنند تا چرخش ویروس کرونا مهار شود.

قدیر عنوان کرد: رعایت بهداشت و مسائل بهداشتی سبب درمان ویروس کرونا می شود که این موضوع غیر از مشارکت مردم حاصل نمی شود و با همکاری مردم از این پیک هم عبور کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم خاطرنشان کرد: محدودیتی که داریم برای مشاغل ردیف چهار یعنی پرخطر و یک سری مشاغل ردیف 3 است و اگر همچنان شدت ابتلا به ویروس کرونا در استان افزایشی باشد محدودیت بیشتری را اعمال کرده و قرنطینه قابل توجه اعمال می شود.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/