کد خبر ۹۲۹۵۷ ۱۹۸ بازدید انتشار : ۶ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۲۲
طی بیانیه‌ای اعلام شد/

واکنش جامعه مدرسین به حرمت‌شکنی رئیس‌جمهور فرانسه: هتاکان را پشیمان خواهیم کرد

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور بیانیه‌ای اظهارات رئیس‌جمهور فرانسه در هتک حرمت به پیامبر گرامی اسلام(صلی الله علیه و آله و سلم ) را به شدت محکوم و اعلام کرد: جهان اسلام در مقابل هتاکی‌ها و جسارت‌های علیه مقدسات اسلامی آرام نخواهد گرفت و هتاکان را پشیمان خواهد کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور بیانیه‌ای اظهارات رئیس‌ جمهور فرانسه در هتک حرمت به پیامبر گرامی اسلام(صلی الله علیه و آله و سلم ) را به شدت محکوم و اعلام کرد: سخنان هتاکانه و جاهلانه رئیس‌جمهور فرانسه و اصرار این مقام فرانسوی بر ادامه اهانت و حرمت‌شکنی علیه ساحت منور و مکرم پیامبر اعظم ( صلی الله علیه وآله) بار دیگر اوج نابخردی و عقب‌ماندگی مدعیان عقلانیت و اندیشه را آشکار کرد. این جسارت‌ها گرد و غباری بیش نیست و بر آستان خورشیدوار و نورانیت جاودان آن حضرت اثری نخواهد داشت.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن ابراز انزجار مجدد نسبت به اباطیل و گزافه‌ گویی‌های مقامات فرانسوی اعلام می‌دارد‌: جهان اسلام در مقابل هتاکی‌ها و جسارت‌های علیه مقدسات اسلامی آرام نخواهد گرفت و هتاکان را پشیمان خواهد کرد. از نهادهای حقوقی جهان اسلام می‌خواهیم طرحی برای صیانت از ساحت قدسی انبیاء عظام ارائه و تنظیم کنند و همچنین دولت‌های اسلامی نیز تحریم سیاسی و اقتصادی و کاهش سطح روابط با هتاکان و ممنوع کردن فعالیت‌های تجاری شرکت‌های فرانسوی را کلید بزنند و اجرایی کنند. از وزارت خارجه و دستگاه دیپلماسی خواستاریم با جدیت تمام تا حصول محکومیت حقوقی و قضایی مقامات فرانسوی پیگیری کنند.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/